33

Gud vilken osexig siffra. 33. Trettiotre. Blä. Igår fyllde jag just 33 år och ärligt talat... vad löjligt det är med födelsedagar egentligen. Vad är det att fira, va? Att man fyller 33 år?

Nåväl. Mina nära o kära firar mig alltid flitigt varje år och jag firar ju dom oavsett om det är 21, 36 eller 57.

Av syrran, J o pappsen fick jag, enligt önskan, presentkort på Stadium. Det blir ett par nya träningsdojjor tror jag.
image104

Av mamma o gubbe fick jag en PARTYCOOLER. Askalas. Ett rullande kylskåp som med fördel fylles med skumpa o öl när man har just PARTY. Den skall stå på altanen i sommar när vi får gäster :)
image105

Av jeppen o tjejerna fick jag, enligt önskan, ett par nya Nike-kängor!!!! Sååååå fina.

image106

Av svågern fick jag en vacker orkidé.

image107

Av min kusin (alias surrogatstorasyster alias Lilla Hons gudmor) fick jag en biokväll med jeppen inklusive barnvakt för alla tre illbattingar!!

image108

Mina galna vänner i Sigtuna hade tänkt att uppvakta mig i fredags men det blev för stressigt så vi skall ta det om ett par veckor istället. O så vet jag att min goda vän från Kungsholmen kikar förbi i helgen också...

... alla är så snälla som tänker på mig när jag fyller år. Snacka om att vara bortskämd.

Tror ni inte CIAN o JAMA hade värsta kollen också??? Skickade sms igår. Guuuuud så gulligt. Tack.

Idag är jeppen o hans bror (som igår kom hem från Kenya) ute o golfar samt träffar barndomsvänner i Norrtälje.
De kommer inte hem förrän sent ikväll så här sitter jag med två stycken bråkstakar o en liten gnällspik.
Tråkigt väder. Tråkigt överhuvudtaget.

Sitter o dricker kaffe o undrar hur de resterande semesterveckorna kommer att se ut. Shiiiiiit. Om en månad börjar jag liksom att jobba!!! VAD HÄNDE??????

Och hur i helvete kunde Asia vinna Pussycat Dolls igår? VAD HÄNDE????? Plötsligt försvann sexigheten i bandet rejält o det "tack vare" den nya medlemmen. Stackars flickor.

Nåväl. Ha´t så skönt nu allihopa i regnet. Jag skall ta mer kaffe.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Garbo

Oj! Grattis Grattis då flicka lilla! 33 år...minns den ljuva tiden och inser att den flytt :o
Mellan 31 och 38 hade jag min storhetstid,jösses vad det festades o kom hem sent,nya pojkar gamla pojkar en del knäppa andra goa mera party...och vips! sitter jag här 44 mmm smaka på den du ;)
trivs som fisken,lika kär idag som igår,hus fina hundar något lugnare tempo men ändå en o annan vinkväll m tjejjerna :)
Du har mycket att se fram emot =)
/Kramen

2007-07-12 @ 15:11:32
Postat av: Fru P

Härligt att höra Garbo, du får mig att se lite ljusare på framtiden :) Tack.

2007-07-12 @ 21:00:17
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Malliz

Hm, vad skulle du få av mig då. Jag som redan lovat dig nåt fint på posten. *tänker så det knakar* Ska nog fundera ut en kombo-grej.


Nja, just 33 är nog inte så kul att fylla, inte 32 heller för den delen.


Har inte sett ett enda avsnitt av PCD så jag har ingen aning om Asia är en värdig vinnare eller inte. Jag gillar Gordon Ramsey. Tänk om man hade hans pondus. Jag skulle skälla ut varenda jävel som förtjänade det, frågan är dock hur man blir så bitter och arg som han?


Ha en toppenhelg. Kram Mallis

2007-07-12 @ 22:11:44
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Fru P

Malliz, det där med något fint på posten trodde jag bara var lite skoj... nu är det ju otroligt spännande :)


Gordon Ramsey? Är det typ arga kocken? Eller vem är det? Vad har jag missat?


Puss o kram.

2007-07-13 @ 08:29:28
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Malliz

Jajemensan!! Gordon är den arga kocken.


Glömde ju säga grattis ju!!!! GRATTIS i efterskott.


Kram

2007-07-13 @ 18:34:28
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Junitjej

Grattis i efterskott!! Jag är också 33.
Vad ska du göra idag?
Ha en trevlig lördag!

2007-07-14 @ 10:33:41
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Fru P

Malliz, tack stumpan.


Junitjej, välkommen hit! Nyfiken på dig... kikar in direkt! Idag efter att alla barnen är lagda så skall jag o jeppson kolla på rulle. O äta Riesen! Ha en trevlig lördag du med.


KRAMAR TILL ALLA!

2007-07-14 @ 19:46:35
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: jama

Klart jag inte glömmer din födelsedag ;-) Och jädrar va uppvaktad du blev, skoj! Fina presenter oxå!
Ja jäkla Asia o gå o vinna skiten. Blä!!
Nu måste jag kolla barnen, de far runt här i det mindre fräscha allrummet....
Ha det bäst!
KRAMAR

2007-07-15 @ 09:39:29
URL: http://jama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0