Här va' re livat!

Hohoo?! Det känns lite halvdött här ute i saaaajberspejs. Jag har förstås inte gått i o kollat era bloggar på ett par dagar nu men jag kan liksom känna att det inte händer mycket här. Får se om jag har rätt när jag snart gluttar runt.

Helgen var ju HELT JÄVLA FANTASTISK på alla sätt. Spenderade ju ett par dagar först med familjen ute i skärgården o trots att vädret sög lite så hade vi det jättetrevligt. Älskar att vara nära vatten (även om jag är livrädd för att bli fästingbiten hela tiden).

Se bilder från svärfar här nedan.

O så på lördag morgon (typ 08:00) så tog jag min lilla Gunnel (bilen) o pös hemåt. Kom hem, svidade om o åkte ner till gymet o tränade. Hårt! PT-cirkel heter passet o herre min gud vad jag fick veta att jag levde...

... träffade sedan upp Jama på centrum. Vi shoppade matvaror till kvällen.

Sedan mina vänner så kunde jag sola i fleeeera timmar i min baden-baden. Jag hade stereon på HÖGSTA volym o spelade bara egna favoriter så som Sahara Hotnights, Phenomena, Tone Norum, Marillion, Röyksopp, The Wannadies osv osv. Jag bara MÖÖÖÖÖÖS!

Det var verkligen en religiös upplevelse. Att bara få vara JAG.

Tog det hur lugnt som helst. Efter dusch o make up så var jag REDO. Tjejerna kom o vi åt, drack, babblade, drack o drack. O så drack vi lite också. Spelade musik HÖGT. Avslutade med två Samantha Fox-dängor innan taxin kom.

Dansade häckarna av oss på lokal. Vi var definitivt äldst men det sket vi i. Vi hade askul.

TYVÄRR HADE INGEN AV OSS KAMERA O DET ÄR SÅÅÅÅÅÅ TRÅKIGT TYCKER JAG.

Nåväl. Kom hem 03:00 o somnade kort därefter. Dagen efter kunde jag bara vara JAG igen. Ingen stress. Jag solade o spelade musik återigen. Jag kan inte förklara för er hur himla skönt det var. Verkligen harmoni för själen.

Vid sex på kvällen kom busungarna o deras vackra far hem. Slut på vilan.

Så... sammanfattningsvis alltså - VILKEN JÄVLA HELG!

Här kommer lite bilder. Hörs.

image110
Svärfars hus i Roslagens skärgård. Så här ser det ut när man kommer.

image111
Taget lite från sidan. Världens största tomt o en timmerstuga för barn o gäster.

image112
Lite vindruvor. Varför tog jag med den här bilden? Har faktiskt ingen aning...

image113
Trrrrrråkig utsikt från tomten.

image114
Baksidan.

image115
Lilla Hon i timmerstugan.

image116
The brygga nedanför huset.

image117
Den milslånga beachen nedanför huset :)

image118
Ner för den här vägen o lite åt vänster bor min idol Robert Aschberg... nej jag har tyvärr aldrig lyckats pricka in att träffa honom men har sett honom i sin bil o i sin traktor vid ett par tillfällen. Morr.

image119
Ja här bor han... Robban asså...

image120
Snillen spekulerar.

image122
Farfar o hans små tjejer...

image123
Iiiiihhhh det är för kaaaallt (18 grader i vattnet).

image124
Storasyster badade iaf.

image125
Man MÅSTE åka båt när man hälsar på farfar!

image126
Svärfar/farfar/pappa

image128
Fy fan va söt hon är. Om jag får säga det själv, ha ha.

image129
Okej. Det är roligt ett tag men sen blir man trött o somnar. De stora tjejerna m farfars underbara fru.


Kommentarer
Postat av: Tania

Dina barn är sååååå söta .Du har all anledning att vara supermallig :)

2007-07-24 @ 07:20:45
Postat av: Ulrica

Söta små änglar :)... det verkar som att ni haft en underbar helg.
Stor kram

2007-07-24 @ 08:24:05
URL: http://ulrica.org
Postat av: Garbo

Det killar i tänderna när man ser dina ungar,så jädra söta o goa så man smäller av! Dom kan ju charma vem som helst och då har jag ännu inte sett dom lajv :)
Håll hårt i dom.
Visst är det skönt med egentid,låter tippentopp din helg.
/Kramen :)

2007-07-24 @ 08:58:17
Postat av: jama

Men åhhhhhhhhhh va fint alla era föräldrar bor då. Och inte särskilt långt o åka heller. Själva får vi ju sitta o svettas 60 min i en bil utan AC för att komma till lilla stugan vid vattnet...jaja..
Ja och fyyyy tusan va skoj det va i lördags kväll. Tiden gick ALLDELES FÖR FORT bara, läskigt ju. Hann ju inte med o prata o skratta tillräckligt ju! Jaja...det blir fler gånger!!!! SNART! ;)
Och de är så fina, dina tjejer!!!! Vad minstingen är lik äldsta asså, jiiisus.
KRAMIS

2007-07-24 @ 12:15:48
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: jama

Svettas 60 MIL ska det ju stå. ha ha, 60 min vore ju annars inte dumt ;)
Tjing!

2007-07-24 @ 12:16:31
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: Fru P

Ni är för söta allihop! Tackar för fina komplimanger! Kramar till er alla.

2007-07-25 @ 19:53:28
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Malliz

Visst är det helt magiskt att komma hemifrån lite. Att få vara nära naturen och vattnet är fantastiskt.


Jättefina bilder som vanligt. Känns som om man varit med. Jag slängde in lite bilder på min glada vecka i stugan jag med.


Må så gott och kram på dig//Mallis

2007-07-26 @ 20:45:28
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Cian

Pöss
Jag faller in i kören..VILKA fina bilder och VILKA FINA tjejer du har....

2007-07-30 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0