Ljuset i tunneln!

Jorå, jag lovar. Jag ser det. Ibland tror man kanske att jag är den mest negativa o pessimistiska människan på jorden men så är faktiskt inte fallet mina vänner. Kanske en av dem men inte den mest. Hi hi.

Jag är rätt HET av mig. Så skulle jag hellre vilja uttrycka det. Det liksom tänder till ganska fort o så brinner det ett jävla tag men sen när det svalnat så lovar jag att jag är en glad sak med mycket humor. Lovar.

Okej... till ljuset i tunneln då rå. Imorrn kommer ju jeppen hem. Sent iofs men bättre sent än aldrig som man säger.
Skönt att få hem den där håriga o väldoftande saken!

Men så på lördag morgon efter frukost så kvistar jag iväg till vackra staden Örebro där min vackra lillasyster bor. Jag skall vara hos henne HELA DAGEN o HELA KVÄLLEN o HELA NATTEN! Vi skall bara VARA. Äta lunch, middag o frukost UTE. Gå i affärer, fika, mysa, umgås. ÅHHHHHHHH vad jag längtar!!

Efter frukost på söndagen så skall jag o mamsen, som inte bor långt därifrån, åka o kolla på Vansbrosimmet som hennes gubbe deltar i (dåre om du frågar mig). Det blir väl en heldag antar jag. Hoppas på FINT VÄDER! Efter det följer jag mamma hem till dem o så skall jag bara VARA där också!

Mamma jobbar på måndagen så jag sover ut så länge jag bara kan o därefter kanske (hoppas hoppas HOPPAS på soligt väder) jag lånar deras nylagda pool o tar ett morgondopp! Kanske jag först tar en timmes promenix på de där härliga grusvägarna o andas lite frisk bondvischeluft. Vi får se. Beror helt på vädret.

Sedan åker jag hem igen. Hem till mina tre äckligt söta ungar o till min äckligt fagra man.

O vet ni... det tar inte slut där... sedan har vi... SIX FUCKING WEEKS OF VACATION TOGETHER!!!!!!

Jag är inte mammaledig längre. Denna vecka har jag semester o så följande sex veckor. Känns helt overkligt.
Den 13 augusti börjar jag knega igen. Känns helskumt o lite magknip har jag allt, även om jag längtat jättelänge efter det här...

... men min lilla bebis då??? Åh vad jag faktiskt (kors i jävla taket) kommer att sakna tiden hemma. Särskilt nu när det är sommar o särskilt nu när jag skapat kontakter o vänner som också är hemma. Iiiihhhhhhh.

Men men, det skall bli sjukt kul att börja jobba också.

Skall dock inte tänka på det nu för nu är det semester o sommar.

Till sist vill jag rikta ett stort TACK till alla söta bloggersvänner jag har därute. Ni är fantastiska o vilket stöd man har!!! Utan erat pepp, er omtanke o er kärlek så skulle min kaotiska småbarnstid vara outhärdigt.

Tack.

Ps. Jag hade egentligen massor av skit om Magica de Hex, dvs Fru Präkt men vet ni... she's not worth it. Ds.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hjärtsingen...skönt att det är bättre! O vilken underbar helg du har framför dig gumman....
Helt avis på era 6 veckors semester kan jag lova! Jag har "bara" 4..... ;)
Vi bokar snart en vinveranda tycker jag! Hääärligt med semester så behöver man inte känna nån press...nån dag!
Kraaaaaaaaaaam

2007-07-06 @ 08:39:35
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Garbo

Låter Lovely att få åka iväg sådär o bli ompysslad,det e du så värd gumman! :)
Hårig make???!! Har jag missat nåt? ;))))
Meeen vart har tiden tatt vägen egentligen,tycker inte det var så länge sen lilla hon kikade ut :o
Kan bli rätt skönt att få jobba oxå o skapa vuxenkontakter som gör att du får mera stimuli.
Må så gott gumman o njuuut i helgen//Kramas :)

2007-07-06 @ 09:23:40
Postat av: Fru P

Garbo, johooo då maken är väldigt hårig. Dock inte på huvudet ha ha. Jag skall njuta i helgen, det lovar jag. Du med. KRAM!


Niinis, vännen. Va fan vi är ju bara hemma o strosar dessa veckor, någon kväll kan ni väl komma över??? Ta en paus från renoverandet o umgås lite?
KRAM till dig med!


2007-07-06 @ 11:57:53
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Frippo

Garbo: du har inte sett mig naken veteligen...=)
P, ledsen att behöva säga det men vi har "bara" fem veckor tillsammans men det skall bli underbart. Själv är jag hemma 10... shalalalaaaaaa

2007-07-06 @ 11:59:17
Postat av: Malliz

Ååååh, vad mysigt med semester tillsammans. Jag och pojkvännen har cirka elva dagar tillsammans. Har ju inte direkt jobbat in så mycket semester, har dock fått ledigt när "the father" kommer vilket är redan nästa vecka. HOPPAS oxå på sol och värme. Det kommer bli traditionell sightseeing i Väners skärgård med båt så det vore fint med sol förstås.


Det är så trist att vi inte bor närmare varann, det är helt sjukt vilken connection vi har alla "bruttor" och att det håller i sig.


Hur som helst. Ha en riktigt trevlig helg och krama om familjen


Puss

2007-07-06 @ 21:05:35
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Garbo

Frippo! Måste jag det?? ;))))

2007-07-07 @ 09:06:21
Postat av: Frippo

Garbo: Nä, du ska inte behöva behöva utstå det tycker jag...=)

2007-07-07 @ 09:46:25
Postat av: Garbo

Thank god! :D))
(inte illa ment Frippo,du e säkert jättefin i skum belysning ;))
Sorry fru p,kunde inte låta bli och jag vet att du gillar maken i både ljus samt skum belysning ;)

2007-07-07 @ 18:39:46
Postat av: jama

Härligt att komma bort lite. MAn behöver det. För att ladda batterierna lite...o bli en bättre mamma. Ask me! Längtar sååååååååå efter vår partykväll, ska bli grymt kul!!!
Kram på dig!

2007-07-08 @ 20:57:42
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: Fru P

Jamis, jag längtar också JÄTTEMYCKET :)


Garbo, ha ha ja han är faktiskt okej även i ljus belysning :)


Malliz, det är helt underbart att vi lärt känna varandra allihop! Hoppas o tror att vi kommer att hänga ihop livet ut! Kul m "the father"! Kan mkt väl tänka mig att du är världens bästa dotter/värdinna!!

2007-07-09 @ 10:19:21
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0