Så här ska det va'!

Det är många inlägg jag gör där jag bara gnäller, gråter, skriker, surar o fullkomligen rasar! Jag är ofta, och det erkänner jag, arg o irriterad över mycket. Men så kommer det små guldkorn där jag liksom bara njuter av livet och detta inlägg blir ett sådant :)

Även om jag är bakfull o jävligt trött så är jag nöjd med tillvaron! Vi har haft ett par RIKTIGT ljuvliga dagar nu. Det vackra o alldeles underbara svenska sommarvädret spelar såklart sin roll och att gubben varit ledig sedan i tisdags eftermiddag gör inte heller direkt livet sämre men så har vi ju också sedan igår fm umgåtts med våra härliga vänner i Sigtuna!

Förresten, jag är ju nyfriserad också juhhhhh! Kortklippt? Jajemänn! Som Posh? Jorråsatte lite åt det hållet MEN är dock fortfarande brunett. Enligt min frisörska så kommer det ta månader innan jag är blondie. Plus att det kommer att kosta asmycket. Så... jag blir skeptiskt. VARFÖR SKALL DET VARA SÅ JÄVLA KRÅNGLIGT? Måste tydligen slinga håret, tona o efter någon månad slinga o tona igen. Så skall jag hålla på tills att det blir tillräckligt ljust. Suck.

Får se hur jag gör.

Här följer lite bilder över vår härliga helg:

Efter några Corona i solskenet tog vi ungarna o gick till en fin lekplats på området...
image32

... det här är Äldstas polare som föddes EXAKT samma dag som hon. Hur sjukt är inte det då?
image33

Man blir bra seg av värmen (Fröken Mitten)
image34
image35

Lite halvluriga mitt på dagen! Undra om det såg bra ut när vi satt o surplade Corona i en lekpark...
image36

Man kan tro att det fanns fler som var lite halvluriga... men vad jag vet så ger saft ingen sådan effekt!
image37

Min kompis är VÄRLDENS BÄSTA på mat så även denna gång blev vi bortskämda med mums!
image38

Lilla Hon o kompisen.
image39
image40

När alla ungar somnat så var det ingen hejd. Festen kunde börja på RIKTIGT :)

Gubben (inte min asså)...
image41

... och hans gumma. Dessa två står oss närmast av alla i hela världen.
image42

Det dök upp grannar...
image43

... och bröder.
image44

Det började smått spåra ur när kvällen led mot sitt slut... men det gör det ju alltid :)
image45

Barnsliga lekar o tester. Som vanligt när vi ses. Någon gång har det tom slutat med sjukhusbesök...
image46

Glad i hatten.
image47

Vår vän som fyller år i dagarna fick en fin present av oss som SJÄLVKLART behövde provas! Perfect fit. Så nu är det bara för frugan hans att snarra snask, ha ha. Presenten inköptes i en sexbutik på Red Light District i Amsterdam så den är ju lite speciell...
image48

Idag har det varit lite trögt. Våra huvudet har varit lite tunga. Men vi har oss själva att skylla. Som man bäddar...
Som tur är så håller ungarna oss sysselsatta så vi pallrade oss iväg i förmiddags till stranden för ett dopp!

Härligt!!

image49
image50
image51
image52
image53
image54

Nu skall vi bara jäsa i soffan, jag o gubben. Har hyrt den senaste Beck-filmen så efter lite surf o en dusch så blir det soffan! Imorgon är det kalas (jippi... not...) så jag måste till Barkan o köpa present på Toys R Us. Tänker även ta en tur igenom Rusta för jag behöver en del grejer där också.

Önskar er en fortsatt trevlig helg.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Garbo

Ja här blev det IKEA shopping på lördagen en tanke som slog inte bara oss :o
Ja hujedamig sån festprissar ni e,jag blir tung i hövvet av bara bilderna ;)
//Kram

2007-06-10 @ 08:46:34
Postat av: Nina

Ååååh va fiiiin du var i det korta håret!!!! WOW...
Ni ser ut att ha haft en kanonhelg... o vilka roliga bilder, hahaha!PPPAAAARTYYYY! :)
PUSS

2007-06-11 @ 09:47:57
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Cian

Vilken fest....Guuu vad kul ni verkar ha haft...
men fan vad jag känner igen din polare..Vem är det hon är lik??
Inte för att kvadda givandets gåva här men man kan köpa sådana trosor och behåar på teknikmagasinet...:) Men jag diggade bilden skarpt..
Pöss på dej och dina vackra barn...

2007-06-11 @ 09:59:16
URL: http://radhuslivet.blogspot.com
Postat av: Malliz

Jag har konstaterat att det borde vara sommar jämt. Vi svenskar i synnerhet skulle må bra av det.


Jag har oxå haft en kanonhelg, bad, sol och sprit. Dock inga små virkade punghållare.


Nu ska jag ut i solen, det blir en snabbvisit. Må så gott och kram

2007-06-11 @ 10:02:18
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Anna

Vilken idyll! Verkligen.

2007-06-11 @ 14:06:36
Postat av: Fru P

Ja jävlar. Det var en kanonhelg men nu är man tillbaka i skiten igen :( Det kommer TYVÄRR ett inlägg just om det senare.


Cian, I know. De där godisgrejerna finns att köpa lite varstans men det blir ju mer speciellt när det just var köpt på Red Light District. O kallingar har vi aldrig sett förrut.


KRAM ALLA!

2007-06-11 @ 21:10:25
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0