Gudars!

Asså hallå, två inlägg på en o samma helg!!! Det var fan inte igår. Wohoo. Fast egentligen borde jag göra någon nytta som t ex att lägga fram ungarnas kläder inför morgondagen (ja jag gör det för jag litar inte på jeppens försök att kombinera ihop något snyggt ha ha) eller något sexigt som att tvätta eller VIKA tvätt.

Vilket otroligt spännande o SEXIGT liv jag har.

Men nu ska ni höra. Det känns skittrist att skriva i bloggen just idag för det finns vissa andra bloggar som skriver om något MYCKET mer spännande. Det känns som om det jag skriver om här är heeeelt ointressant i jämförelse med vad som händer där. Herregud, det är som att följa värsta dramat i tv. Typ Days of our lives. Jag går in var fjärde minut o kollar läget för att se vad som händer.

Vågar inte avslöja vilken eller vilka bloggar jag pratar om då det skall vara så JÄVLA HEMLIGT HELA TIDEN!!!!

När kusten är klar o jag fått green light så lovar jag att berätta.

Nåväl. Nog om det. Här kommer en liten önskelista istället. Dessa listor som vi alla ÄLSKAR :)

Fru P's vill verkligen VERKLIGEN VERKLIGEN HA:

image202
Fy fan va högt i kurs den här dojan står. 899 pix. Som hittat.


image203
Tänk er att få sitta o åternjuta av alla Dallas-avsnitten igen... *drar en längtans suck*


image204

Mmmmmmmmm har blivit Diesel-freak o vill ha fler!!!!! Ett par svarta jeans vore heller inte fel...


image205

Är helt såld på Laleh o hennes magiska musik. Hennes röst trollbinder mig varje morgon på väg till jobbet.
Vill verkligen verkligen ha hela plattan.
image206
O så vore en ny stereo inte helt fel heller. Då vi spräckte högtalarna på kräftisen så är vi i behov.
Vore gött med en som man kan spela mp3-låtar i...



image207

Brickbord!!!! Efterlyser något snyggt att ha i vardagsrummet nu när vår orgasmsnygga soffa står på plats.


image208

Ja en massage skulle vara så in i helvetes jävla skönt. Min kropp SKRIKER efter knådning.


O så vill jag ha tusen saker till förstås. Listan på materiella önskningar kan väl aldrig ta slut??
Självklart är önskning nummer ett att alla skall få vara friska o leva lyckligt bla bla bla...

Söndag kväll. Har jag ångest? Nej inte så värst... kanske lite... men näe, det känns helt okej att jobba imorgon.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: grannen

flest prylar när man dör vinner! :-D
materialism kan skänka en tillfällig lycka. inte att förakta! :-)

2007-09-09 @ 21:30:34
URL: http://proud2b.blogg.se
Postat av: Fru P

Grannen, du är den skönaste bönan jag någonsin träffat. Tack för att du förgyller :)

2007-09-09 @ 21:40:52
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: grannen

nej, Fru P, det är DU som är skön och förgyller! kram

2007-09-09 @ 22:01:22
URL: http://proud2b.blogg.se
Postat av: tess

vad är det jag hör att lillebror har en egen blogg?? länk, please! :-)

2007-09-09 @ 22:17:26
Postat av: Nina

Hallå hjärtevännen!! Hihiii...dom första på din lista har ju jag i vitt, ääääääääääääälskar dom! Dom absolut skönaste dojjerna ever!!!
Köpte iofs ett par stövlar igår som jag måste tvinga mig att börja använda! :)
Puss
Puss

2007-09-10 @ 07:32:49
URL: http://www.nogg.se/niinis
Postat av: Cian

Jag har oxå köpt nya ..hmm nåja...soffor i helgen..
Men så länge Lill-picasso är i farten så blir det så..
Hmmm ny stereo?? Vi har högtalare och reciever "över"
Maken har ju dille på att köpa nya grejer hela tiden...
Pöss på dej....

2007-09-10 @ 07:49:42
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Garbo

Inget fel att önska och dessto roligare då man kan och har råd att köpa :)
Ingen blogg e betydelselös och vi som kikar in till dig blir glad för vartendaste ord du skriver! =)
Jag har några "hemliga bloggar" som jag följer,tragik i livet,har ingen lust att länka utan dom är "mina i smyg" ;)
/Kram o ha en bra måndag

2007-09-10 @ 08:31:29
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: I-or

Är sjukt nyfiken på er nya ORGASM snygga soffa :-) Måste få se! Lägga ut en bild kanske? Puss!

2007-09-10 @ 22:01:55
Postat av: jama

HAllååå...
ja visst finns det alltid massa man vill haaaaaa. Jag är trött på att gå på mamma-penning o ha nada att spendera.... :-(
Måste få se er soffa jag med. Kan du inte slänga ut en bild som I-or skriver eftersom vi inte ses längre.....snyft ;-(
Och vaddå....hemlisar på hemliga bloggar. Asså VET DU INTE att jag är den nyfknaste människa på jooooorden?!?!?! ;-)
KRAM!

2007-09-10 @ 22:12:06
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: Fru P

Niinis, jag vet! Det är ju du o syrran som en gång inspirerade mig så jag har ju själv ett par vita men lite kamouflerade i samma modell. Nu MÅSTE jag ha ett par svarta - för de ääääär ju assköna.


Cian, du är söt men vi vill ha en sån där liten mikrovariant med små söta (dock välljudande) högtalare. Mp3-tjofräs är ett måste. Så, va har du köpt för soffor då? Kanske något du skrivit om på din blogg? Måste kika...


Garbis, tack vännen. Den där bloggen jag skrev om var FEJK så vi skiter i den. Det som skrevs i den var bara fejk så det var inte så intressant i slutändan :(


I-or, soffan heter Addera o finns på Europamöbler. Gå in o kika vetja! Den är så snygg att man får ont i ögonen när man tittar på den ha ha...


Jamis, nä det är inte klokt... vi ses inte längre... buhuuuu... se övriga kommentarer hos Garbo o I-or. Bloggen jag skrev om = fejk. Soffan = Europamöbler.


Nu ska jag sova. Hoppas jag kan läsa era bloggar SNART. Tiden räcker fan inte till.


Kram till alla!

2007-09-10 @ 23:06:47
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0