Hjälp!

Sitter med datorn i knät o kollar samtidigt på Idol och undrar VAD HÄNDER???? Det har varit asdåligt hittills...

Tre låtar hittills o herregud. Det låter värre än kattskit.

Särla? Vad vill hon? Vänligen försvinn från denna tävling!

O så hon västindiskan vad-hon-nu-heter, helt okej ikväll men allvarligt? Så tillintetsägande. Söt men... sådär.

Evelina??
Hoho?? Var tog du vägen? Du har varit ascool hittills men så ikväll kukar du ur fullständigt. Lät förjävligt.

Nu väntar jag på Patrizia (jeppens favvo). Tror på henne. Men förra året valde hon tråkigaste låten genom tiderna. Nu skall vi se...

... ryser...

...WOW! Där satt den. Fick gåshud ett tag. Hennes röst påminner om Pinks, tycker jag. Det är ju ingen dålig komplimang.

Ehh va nu? Cameron Diaz? Är hon med i svenska Idol? Nähä, det är den där Anastasia. Kan inte säga något så här innan för jag har ingen uppfattning... hon har inte gjort intryck på mig ännu. Får se nu.

*lyssnar*

Började okej. Men nu vet jag inte riktigt. Näe, inte min grej. Klent.

NÄSTA TACK!

Weehoo, nu är det min favvo... Amanda! Hoppas hoppas hoppas hon gör värsta bästa nu.

YES!!!!! Så där ja. Så jävla cool. Så jävla egen. Tack för det.
O Peter säger precis vad jag tänker. Det kan liksom inte bli bättre. Snacka om att befinna sig på en helt annan nivå om man jämför med hennes kollegor.

Iofs så har junte Marie Picasso kört än o hon är ju skitduktig... O så Tamela men HA HA HA hon är inte direkt  någon konkurrent. Hon har ju fnittrat sig genom tävlingen hittills.

*
Nu blev det paus. Då vill jag passa på att säga VÄLKOMMEN till alla mina nya läsare! Gud så trevligt.
Roligt med nya namn, jag skall försöka hälsa på er snart också!!
*

Så har det börjat igen. Dags för tihihihi-Tamela.

IIiiiihhh tråkig låt. Men börjar jävligt fint. Dutti. Näst bäst hittills... men shit va söt hon är. Ser ut som en docka.
Njae... varför leka med rösten som om hon vore Mariah Carey eller Whitney när hon verkligen inte är det?

O varför skall alla nu för tiden sjunga "s" som "sch"? The winner takesch it all, the loscher schtanding tall...

Dags för Marie!

Bleker hon sina tänder, tro?

Ser ut som en gris när hon knorrar upp ansiktet - men shit asså. Jävligt duktig. RENT! VACKERT!

Amanda bäst. Sen Patrizia. Sen Marie.

Ut med transan (Särla).

Hörs snart igen, för jag skall göra YTTERLIGARE ett inlägg :)










Kommentarer
Postat av: jama

Ha ha ha...fan va du e rolig. Och PRECIS. Särla...va fan gör hon där tänkte jag o blev GLAD att hon åkte ur.
Men Tamela...vad kör hon med för ryckningar i hakan, hela käken ser ju ut att hoppa i led. Försöker hon se lite "Carola" ut när hon sjunger eller.
Jag tycker juryn va taskiga mot Anastasia..speciellt PETer när han sa " Anastasia! Anastasia! Nähä-hån åkte ut" när de fråga vem som skulle åka. Jag fick typ moderskänslor o tyckte det va o MOBBA!!!! Haha, att hon fick va kvar.
Nä rätt åkte ut!
Och Evelina...det är ju hennes brorsa som jobbar på mitt jobb...(Fast jag aldrig träffat honom eftersom jag är mammaledig...men nästan en "jag mötte Lassie" där asså, ha ha ha) Men tyckte SÅDÄR om hennes framträdande igår..lät nervös...
Nähä, nu ska jag läsa vidare. Inte suttit vid datorn på typ 2 dar. KATASTROF!
Tjing!

2007-09-26 @ 22:01:17
URL: http://jama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0