Elsa-Doris!

Någon som såg Talang 2008 i fredags?

Det är Äldstas favoritprogram o hon är så biten att ni kan inte ana. En fem-, snart sexåring med sådan själ och sånt hjärta alltså!! Hon överraskar oss hela tiden.

Det dyker upp en tant med ena benet i graven. Elsa-Doris. Hon spelade dragspel o sjöng så det stod härliga till men juryn tryckte snabbt rött så hon hann aldrig sjunga klart.

Äldsta bröt ihop totalt. Jag menar verkligen TOTALT.

Hon grät så tårarna sprutade likt Lille Skutt. Hon hulkade fram att hon tyckte det var förskräckligt! Det var det värsta hon varit med om!

- Elsa-Doris skall vara kvaaaaaaar!!!!!
- Men gumman, ser du inte? Elsa-Doris är inte ledsen, hon klarar sig, hon är ju glad! Titta själv!
- Nääääää, men jag kommer SAAAAAKNA Elsa-Doris!!!!!
- Lilla gumman, så här kan du junte göra varje gång någon åker ut. Du får inte bli så ledsen...
- ELSA-DOOOORIIIIIIIIISSSS!!!!!! UUÄÄÄÄHHHHHHHHHHH!!!!!

Hon lugnade ner sig tillslut men tror ni inte att det kom in tre gamla farbröder o sjöng Elvis-låtar senare?
Tror ni inte att Äldsta totalt bröt ihop IGEN när de OCKSÅ fick rött??

Vi förstod då att det är gamlingar hon känner så starkt för!

Mycket riktigt. Igår när jag skjutsade henne hem från simskolan så ropade hon: TITTA MAMMA!!!! ELSA-DORIS!!!!
Och där på vägen cyklade en gammal, gammal vithårig gumma.

Lilla gumman.

Stackars gumman.

Tänk att hon fick ärva min blödiga sida...

Kommentarer
Postat av: Cian

Ja tänk va vilka människor ungarna fastnar för
Vilding är såld på Nanne Grönvall av alla människor..

Pöss på dej sötis och hoppas allt är bra

2008-04-21 @ 15:28:21
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Anders Ingvar

Jag grät som ett barn när inte Kent vann den första upplagan av expedition Robinson!

2008-04-21 @ 16:33:06
URL: http://www.rutigclown.blogg.se
Postat av: Pangbruden

..och ditt stora hjärta! :-)

2008-04-21 @ 20:57:24
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Mattias

Jag är rätt glad att Max inte är tillräckligt stor för att "tvinga" pappa att behöva se på Talangprogrammet :)

2008-04-22 @ 07:47:25
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Fru P

Mattias, sorry men du är illa tvungen om några år... men då kommer du gilla det :-)

Pangbruden, du e så söt...

Anders Ingvar, jag var också helt knäckt när Kent inte vann...

Cian, säg det barn som inte gillar Nanne? "Håll oooom miiiiiig släpp inte taaaget..."

2008-04-22 @ 07:52:51
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0