Mamma.

Alla säger "jag har världens bästa mamma" men jag säger att jag HAR världens bästa mamma. Jag lovar :-)
Min mamma är ung och fräsch. Snygg och modern. Rolig och smart. Sportig och vältränad. Generös och ödmjuk. Rik och generös (perfekt kombo). Fantastisk och underbar. Bäst helt enkelt.


Imorgon bjuder hon o hennes gubbe med alla döttrar (vi är 4 st) och våra respektive till Börsen där vi skall käka gott, dricka gott o titta på R.E.A. Det skall bli riktigt, riktigt roligt.

Tror att mamma o gubben ser fram emot detta hemskt mycket också.

Sedan sover alla över hemma hos oss (vi blir bara totalt 10 pers), det skall också bli superkul. Ungarna lämnar vi bort till deras farfar i Roslangens skärgård lördag till söndag.

På söndag efter frulle med alla så åker alla till sitt och medan jeppe hämtar barnen skall jag åka till min gamla farfar och hälsa på. Det längtar jag verkligen till. Har inte träffat honom nu på flera månader. Min gamla härliga farfar. Gud vad jag älskar den gubben! Jag får se till att komma med äkta gräddbakelser för kommer man med annat (typ biskvier, prinsesstårta eller kanelbullar) så blir han fly förbannad o spottar ut :-)

Efter farfar pyser jag vidare till min härliga kusin vars tonårsbarn fyllt år.

Jaha, sen bidde det måndag igen. Det gör inget för jag har världens bästa jobb o världens bästa kollegor.
Vet att några av dom läser min blogg så jag säger bara - I LOVE YOU GUYS.

Trevlig helg.

image539
Jag o två av mina o chefens grabbar ;-)

Kommentarer
Postat av: Garbo

Låter som en späckad och fartfylld helg!:D
Ha så skoj!
/Kram

2008-04-11 @ 08:35:15
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: pangis

Vilken mamma! Ursnygg är hon det har vi sett på bild. Låter som ni får en toppenhelg. Lyllos er! Jag ska rensa trädgård och källare.. men även umgås lite med min mamma.. inte lika snygg och fräsch men rik och generös. :-)

Kram o finfin helg!

2008-04-11 @ 10:39:35
URL: http://pangbruden.blogspot.com
Postat av: mor

De orden kommer jag att leva länge på! Tack goa, rara onge! Det ska bli såååå kul att träffa er i morgon! Inte visste jag att Björn Gustafsson är din kollega ....eller är det bara en look alike? //Kram mor

2008-04-11 @ 10:44:35
Postat av: Frippo

Kan meddela då jag inte har världens bästa mamma att alla inte säger så...

I övrigt ska det bli kul på börsen. Hoppas svärmor fyllt sin börs ordentligt för fy fan va jag ska supa nu när det är graaaaaaaaaaaaaaaatis. Dyraste skumpan skall skakas och sprutas...

2008-04-11 @ 12:47:23
URL: http://frippo75.blogg.se
Postat av: Cian

Gu vad kul...

Jag har världens bästa pappa istället
:)

Jag kan inte påstå att han är direkt vacker...Mer stilig faktiskt..
Men jag gillar att bli bjuden ner till Kreta,Kroatien samt att få gå på musikaler då och då..

Pöss på dej..och en massa kramar också

2008-04-11 @ 14:06:43
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Cian

Den rutige skulle behöva stifta bekantskap med en rakhyvel :)

2008-04-11 @ 14:07:15
URL: http://galencirkus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0