Vill ha.


Nähääää. Vill Pendelilskan ha mer grejer? Är det sant?
Jahadå. Var så säker.

image564
Detta vill jag ha i Lilla Hons rum!

image565
En sån här vill jag ha i varje flickrum!

image567
Såååååå fina! Det var annat på min tid då dockskåpen inte var lika roliga. MItt gamla dockskåp har Äldsta i sitt rum o det ser väl sådär ut. Gamla 70-talstapeter o slitna möbler. Fast... när man tänker efter så är det lite halvballt.

image568
I sommar skulle jag vilja ha ett par träskor...

image569
... och klappra omkring i på en grekisk ö tillsammans med Äldsta! *blink blink till hennes far*


Listan kan såklart enkelt göras mycket längre men jag har inte tid eller lust just nu så det får bli en fortsättning följer...


... ikväll är det förövrigt PRISON BREAK igen. Trrrrrråkigt. Inte. Här har ni fyra själ till att titta på denna ljuvliga serie:
image570
image571
image572
image573

Men innan man får njuta av detta så måste man svettas i dubbelpass på Sats :-D

Trevlig kväll.

 



Kommentarer
Postat av: Bitte

Jag har samma träskor i svart. De ät toppensköna! Huruvida de följande herrarna är sköna kan jag inte uttala mig om. Jag har ju aldrig satt på (mig) dem.

2008-04-28 @ 16:50:33
URL: http://bittesbus.blogg.se
Postat av: Tania

Jag vill också ha ett råååsa dockskåp .Samt ett SATS kort :)

2008-04-28 @ 18:09:51
URL: http://FruHattIgen.blogg.se/
Postat av: mallis

Herregud, du måste skoja. Killarna ser ut som skit. Killarna på bild 1 och 4 ser ut att ha vattenskalle! Shit...

2008-04-28 @ 20:54:58
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: pangis

Jag skulle kunna tänka mig mannen på översta bilden..:-)

2008-04-28 @ 21:16:49
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: garbo två som snart borde byta namn

Ja, visst är de ljuvliga de männen!
Jag såg en otroligt vacker man på talang 2008
som hette tror jag Christian Björklund som sjöng Ave Maira. Jag smalt. Han hade en utstrålning och var så vacker så jag skulle kunna bara sitta och titta på honom i timmar och bara njuta. Vilken uppenbarelse! Han hade ett inre själsliv som strålade ut genom ögonen. Såg du honom?

2008-04-28 @ 21:27:52
Postat av: garbo två

Jag hoppas att det kommer massa nya träskors-modeller i sommar. De gråa var jättesnygga.

2008-04-28 @ 21:30:55
Postat av: Cian

Jag vill åxå ha en massa fina grejer..

Jag vill ha viiiiitt och ljust och oplottrigt och ett rosa dockskåp!

Men nääää
Vilding vill bara ha sitt Buzz Lightyear-möblemang och sina dinosaurieprylar
Han är totalt okunnig när det gäller inredning och feng shu eller vad det nu heter...hahahahaha..Jag får vänta tills han flyttar hemifrån och får barnbarn

Nope vi har inte samma smak när det gäller killar...Jag tycker de ser ut som fan och föredrar den tatuerade hårdrockstypen typ Joacim Cans! Där har vi en MAN!

Men vet du..Jag tycker om dej ändå...Ska vi ta en fika snart?.. jag är hemma nästan hela helgen..Ska till garbo den 1

Pöss!

2008-04-29 @ 07:16:56
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Garbo

Jaaaa träskon är tillbaka vilken nostalgi WoW! :)
Jag hade ett par svarta platå *flin* samt naturbruna som man slet baksulan av och satt på moppe o slipa ner hahaha vilken jävla grejj alltså...

/Kram och jag delar inte heller ditt intresse för dessa män ;)

2008-04-29 @ 08:34:29
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Fru P

Slänger in en snabb kommentar här o säger att det inte var meningen att ni skulle tro att dessa fyra män finns med på min lista för de vackraste männen, nej nej, det är karaktärerna i serien jag gillar serni.

Ni känner väl mig? Föredrar ju också toktatuerade hårdrocksgrabbar juhh.

Puss M

2008-05-01 @ 22:22:12
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0