Bitchig.

Det här här ju inget nytt egentligen men SHIT vilken bitch jag blir en viss vecka varje månad. Jag hetsar upp mig över ALLT och ingenting. Jag hatar alla människor och tycker alla beter sig som skit.

Måste söka för det här.

- Hej jag undrar om det finns någon menspsykiatriker som kan få bukt med mitt menshumör?

Nåväl.

I förrgår var tåget försenat en halvtimme. Den halvtimmen förstörde hela den resterande dagen och kvällen. Tänk att en jävla halvtimme kan sabba så mycket. 30 minuter o allt går åt helvete. Skulle hämta balettligan på dagis så det är rätt viktigt att tåget går som det ska...

Den där halvtimmen kanske inte hade känts lika jobbig om det hade varit en annan vecka.

Jag irriterar mig på typ alla på jobbet. Jag som annars diggar de här människorna. Jag äcklas av alla medresenärer på tåget. Tycker det är lowlife losers hela bunten.

Igår innan passet på gymet så står en kärring o ler mot mig. Jag blir lack o stirrar tillbaka. Frågande och lätt irriterande blick. Hon blir lite osäker o börjar babbla med mig. Som om vi var POLARE??!!

Låt mig vara ifred för i helvete.

Sedan när jag åker hem efter passet så blir jag arg på mig själv för att jag är så hemsk. Den där människan ville ju bara vara trevlig... Usch va taskig jag kände mig.

O så blev jag ASLACK under passet också. Det var ett stepup-pass o jag ställde min bräda... ja jaaaa... längst fram. På mitt favvo-ställe. Längst till höger i lokalen. Medan jag korrigerar höjden på brädan så händer något. Jag tittar upp o VIPS har jag en ful jävla spacklad sak skitnära mig??

Hur fan kan man lägga sin bräda 2 dm från min när det finns hur mycket space som helst i lokalen?

Lovar att hon är en sån som sätter sig bredvid en på tåget också, trots att det är tomt i vagnen.

Jävla as asså. Jag sparkar till min bräda så att den flyttar sig 1,5 m bort från henne. HAJJA ditt jävla pucko. Vad tänkte hon på? Sedan lackar jag ur på mig själv för att JAG flyttade mig o inte hon.

O vilken pajjas hon var då. Struttade runt som en tönt hela passet. Överdrev rörelserna o körde sin egen koreografi mellan varven. I otakt också. Det störde mig som fan. Åååååhhhhh vad jag morrade åt na.

Gud vad jag vill att den här veckan skall vara över nu så jag blir människa igen. Fast jag vet att jag hade lackat på det där närgångna spackelarslet iaf.

Nähä. Jobba lite kanske.

Kommentarer
Postat av: Garbo

haha du e för jävla rolig du! ;)
Jag vet att man inte ska skratta åt redan arga människor men du e hysteriskt rolig,skyll dig själv! *fniss*

;)
/KRAMAS

2008-01-10 @ 14:54:53
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Tania

Femal söta du. Det finns på hälsokosten .Sen så håller jag med om jobbiga fula människor på gymet.Ta bort dem!!!

2008-01-10 @ 15:49:30
URL: http://FruHattIgen.blogg.se/
Postat av: Magnus

Het, hetare Frau P...;)

2008-01-10 @ 16:27:44
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Fru P

Garbo, jag bjuder på det ;-) Kan själv tycka att det jag skriver är rätt roligt - i efterhand. Jesus, vilket humör jag har asså!

Tania, vad är Femal? Lugnande vid menstruation? Tack för tipset oavsett :-)

Mange, ja skoja inte. Stackars din lillebror va han får utstå...

2008-01-11 @ 07:45:16
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: jama

Ha ha ha ha...jag börjar verkligen alla mina inlägg hos dig så. Varför ??? Jo för att du e så jävla rolig o du beskriver verkligen det man själv känner vid liknande tillfällen. Ja herregud. Just det där med att ställa brädan fan på ens egen bräda nästan, det gör mig oxå crazy, inombords. Jag som tränar så mkt ;-) ska bli bättring. Ska bli så skönt o komma igång med LIVET igen...på nåt sätt.

Inskolningen e i full gång o M tar veckan som kommer! Har lämnat en stund 2 dagar men då e det tårar från min lilla fröken...min lilla skrutta! Men det kommer bli bra. Trivs så bra med personalen, lokalen o ERA leksaker ;-) Känns kanon!

Kram!

2008-01-13 @ 19:33:53
URL: http://jama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0