Jul o nyår i ett svep!


Så var det över. Nytt år. Nya tag.

Så här såg min jul o mitt nyår typ:

image308
Äldsta i sin musdräkt. Inför julshowen på gymnastiken.

image309
Syrran var givetvis med o tittade...

image310
Äntligen allt klart hemma!!

image311
image312
image313
image314
image315
image316

image317
Julen firade vi hos min mor i Värmländska skogarna

image318
image319

image320
O nyårsafton firade vi hemma med våra goda vänner. Så här tjusig fick Lilla Hon vara.

image321

image322
I väntan på gästerna (som AAAAAAALLTID är sena, denna gång 1,5 timme bara...)

image323
Kommer de inte snaaaaaaaart??? (Två jävligt uttråkade tjejer)

image324
ÄNTLIGEN!

image325
Två små gullungar.

image326
A o R

image327
Före...

image328
... o efter!

image329
Raketer o champagne

image330
De äldsta orkade vara med vid tolvslaget...

image331
... men sedan tog det inte länge förrän de trynade.

Det var allt - i korta drag.

Nu ska snart svärfar komma o fika. Sedan skall jag på klänning-jakt. Skall ju på bröllop på lördag för bövelen.

God fortsättning alla.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vad fint det blev! Ser fram mot att få komma och en ockulärbesiktning ;)God fortsättning!

2008-01-02 @ 14:04:03
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Garbo

Vad fint det blev,söta tapeter till söta flickor och clownkortet på frk mitten e ju bara så härligt! :)

Fint badrum,lika golv som hos oss ;)

Kram o go fortsättning!

2008-01-03 @ 09:56:47
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: tess

jag tror att jag är kär i ert nya badrum... OhMiGawd! Skitsnyggt! Gott Nytt År! Stor Kram!

2008-01-03 @ 21:12:09
Postat av: Nina

Ååååh.....fröken mittens clown-näsebild, så galet söt den ungen är... Emil fast en flicka liksom!!

Du...fint badrum....fint fint fint..... allting. O vet du, vi har exakt samma väggord!!!! Våra sitter ovanför platt TV:n. Samma smak minsann....:)

Puss gumman o hoppas vi får ses snart i alla fall!!

2008-01-04 @ 09:59:59
Postat av: I-or

Sååå fräsht ser det ut att vara!!! Kan inte vårt bli klart snart oxåååååå...??
När får vi komma på besök? Trevlig helg!

Pöss

2008-01-04 @ 12:01:54
Postat av: Fru P

I-or, kom på besök näääär ni vill har jag ju sagt!

Nina, tackar för fina ord om Fröken Mitten. Vi kan behöva sånt då hon tar all must ur oss... hon är busig som FÅ kan jag säga. Det tycker jag man kan se på bilderna också. Jo, hon skulle nog behöva en snickerboa!!

TEss, tack. Jag med ;-) Kanske får du se det live imorrn ifall du hälsar på!

Garbo, tack tack. Se min kommentar till Niinis.

Magnus, du är också välkommen när du vill.

2008-01-06 @ 21:07:45
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0