Solarieluder - följetong...

Så var hon där igen. Det där solarieludret. Med sitt klorinblekta upptuperade hår, med sin push-up bh, sitt övermejkade ansikte o denna gång - med sin pojkvän!!!

Jodå, hon skulle såklart stå precis BAKOM mig. Kunde nästan känna hennes fräna andedräkt trots att det stod en bräda emellan. Vikken ssscccchhhhlyyyyyyna. Hur fan ska jag kunna göra utfall när hon står slickat nära mig??

Inte nog med att hon viftar in i mig på dansaerobicen, nu skall hon förhindra mina utfall på pumpen också!

Ja det var alltså pump igår. Jag var laddad till tänderna. Men så dök hon o hennes överstylade kille upp o jag blev så jävla irriterad. Fast det var ju bra kanske, för jag tog ju i av ILSKA vilket gjorde att det blev tyngre.

Killen laddade på med vikter som gjorde att han väckte stor uppmärksamhet. Orkade han? Nej. Han stönade, frustade o pustade. Orkade med halva i varje moment.

Vikken jävla LOOOOOOOOOOOSER!

Loser var han redan INNAN passet - för vem fan kan vara tillsammans med solarieludret?

---

Nu till något helt annat.

Jag lämnar er nu. Åker på semester. En vecka i sol o värme. Tackar o bockar.

Cian, Niinis, Garbo, Malliz, Jama, Pangbruden, Mumrik, Mattias, Svågern, Nellan, den rutiga clownen o alla andra får hålla ställningarna tills jag är tillbaka igen.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Pangbruden

Trevlig resa! Är inte ett dugg avis.. inte det minsta.. neejdå jag lovar.. jag ääälskar snöslask och mörker.. absolut;-) Ta en drink och skänk oss härhemma en liiiten tanke iallafall.

2008-01-23 @ 17:28:34
Postat av: Mallis

Killar har en förmåga att lägga på liiiite för mycket på pumpen. De fattar nog inte riktigt vad det handlar om. Jag har sett många exempel.

Hoppas hur som helst att du har lite träningsvärk trots störande solarie-luders. Bröstlåten är helt sinnes. I like it...

Have it lovely in Egypt. Kram

2008-01-23 @ 18:18:37
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Magnus

Ha det så jäkla skönt. Krama om tjejerna och nyp lillebror i snoken.

2008-01-23 @ 19:00:36
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: M

Jaså ni ska till värmen! Låter ju härligt det! Du får skriva en reserecension om Egypten senare då för dit har jag aldrig varit! Bra snorkling ska det ju vara alla fall! Ha det så bra!

2008-01-24 @ 07:35:31
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: jama

Ha det uuuuuuunderbart!

Och du - va det inte du o jag som körde Pump när två karlar var med o hela tiden skulle göra sig så roliga...vilket de inte var. Med jobbiga kommentarer osv.

Sen så sant som Malliz skrev här, de vet nog inte riktigt vad Pump innebär utan tror att de är på gymmet o styrketränar.

Jag ska ta tag i träningen så fort jag fått lite rutin på det här med att jobba igen. Går ju ned på 85% i februari. Ska bli skönt att svettas lite igen! :-) Eller har du hört det förr?? ;-)
Ja jag e lite lat oxå.....

Kram på dig o njut av sol o bad nu!

2008-01-24 @ 08:07:46
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: Garbo

Trevlig resa o ha nu så skönt :)
Akta er för magsjukan bara ;)
Våran byggis m familj kom hem i helgen från egypten o hans 10 åring var så magsjuk så dom fick åka till akuten,stackars liten...
Så var försiktiga!

Take care och have lots of fun! =)
Pöss!

ps: och fy fan för solarieluder m sönderblekt hår o upppumpade boys utan hjärna ;)du skulle ha tagit i och kickat iväg dom!

2008-01-24 @ 08:16:42
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Cian

Hmm undrar om man ska bli solarieluder??
Men måste man blondera sej?räcker det inte att tupera?

Pöss och ha det bäst!

2008-01-24 @ 10:01:43
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Fibula

Ha så trevligt!

2008-01-24 @ 12:20:33
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Nellan

Ha en GRYMT SKÖN semester! Jag håller ställningarna, typ.

2008-01-24 @ 15:31:46
Postat av: Nina

Ha en underbar resa PENDLIS!!! WE WILL MISS YOU!!

PUSS från oss i hela familjen!

2008-01-25 @ 07:34:24
URL: http://niinis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0