Stackars Tito...

Ingen har väl missat att den den två äpplen höga Tito kollapsat i rätten idag. Det är ju förskräckligt! Stackars, stackars lilleman. De små korta benen vek sig under honom, han kräktes o hade sig.

Inte kan väl han vara våldtäktsman? Han är ju den kåte chilenaren som grabbarna på turnén skämtade med o hade skoj med. Då kan man väl inte vara våldtäktsman heller?

Maria Lundqvist har säkert ALL anledning att ljuga om en sån här sak. Hon kanske ljuger för att hamna i media? För hon är ju en helt okänd b-komiker som inte får ett enda jobb. Hon syns ju aaaaldrig. Eller så ljuger hon för att hon kanske innerst inne VILL HA Tito? Hon kanske är sotis på att Tito o den där bruden knullade lite på hotellrummet. Hon kanske ville ha hon om SJÄLV. Hon kanske drömmer om att få bli skändad av denna två äpplen höga, mulliga och håriga kropp? Hon kanske vill bli påsatt av denna hingst (läs islandsruss).

Stackars Tito som föll ihop, förkrossad i tårar JUST precis när hans bästis Robban berättade för rätten att de inte var så värst mycket polare då de inte pratat med varandra på flera år. HUR KUNDE HAN SÄGA SÅ? De som var sådana homies med varandra.

Elakt.

Stackars Tito. Stackars Tito som vill bränna sitt svenska pass för att vi svenskar SVIKER honom. Vi har ju utsatt honom för en komplott. Det är så hemskt!!!


Jag är så jävla ironisk.

Kommentarer
Postat av: Frippo

Jo, denna världsnyhet har gått mig förbi...

2008-01-16 @ 21:22:56
Postat av: Magnus

Jag är helt hundra på att Tito gjorde mer än bara masserade. Det jag reagerade på var att Maria Lundqvist hade sniffat på brudens trosor för att kolla om det var sperma på dom. Det tycker jag är rätt kul, även om hela situationen inte är det. Sniff, sniff...hmmmm....ja då, visst är det sperma...fyllig, jordig arom....chiliensk sydsluttning...

2008-01-16 @ 21:40:01
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Nina

Hahahaahahaaaa...Magnus var en rolig prick! :)

Hmmm... mmm.... vad gjorde bruttan på hans hotellrum undrar jag!? Mitt i natten? Undandes om han ville massera henne..?? Klart han satte påna! Sen vet inte jag om han fick det eller inte.... tycker bara att hela historien är så jobbig. Fan... är det så att han våldtog henne så GEFAN i sånt jävla idiotkarlar, fatta ni fan trögt eller? Vill man inte knulla så vill man inte....

Å till alla brudar som sätter dit karlar för väldtäkt! Fattar ni hur jävla mycket ni pajjar för offer som blivit våldtagna på riktigt!??

Jag har blivit lite försiktig med att alltid tro våldtäkt! Jag har en killkompis som suttit av 2 år för det.... låter helt hemskt, men han hade sex med 2 minderåriga tjejer vid 2 olika tidpunkter. Tjejerna påstod att de var 18 respektive 19. En dag knackade polisen på dörren.... han satt av 2 år, när han suttit 6 månader kom en ny kille som hade haft sex med en av tjejerna oxå! Han satt oxå av 2 år.

FÖRJÄVLIGT!

Oj, nu skrev jag visst jättelångt igen, sorry Pendlis! Blir bara så upprörd....

Jäkligt roligt skrivet om Tito i alla fall, ahaha!

Puss baby

2008-01-17 @ 07:36:37
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Cian

Usch för honom
Även om det inte var våldtäkt så är han en slemmig fan

han får gärna bränna sitt svenska pass!!Mej gör det ingenting!

Och det där med tjejer som anmäler nån för våldtäkt fast det inte har hänt något hade jag en "kompis" som gjorde..Hon blev förbannad för att han inte ville träffa henne nångon mer gång (one night stand) och anmälde honom..Han höll på att åka dit fullständigt men klarade sej då hon efter ett år "erkände" att hon gjorde det för att hämnas och att hon hade anmält flera andra killar!

Ja nu hade jag också ett litet utlägg! :)

Pöss

2008-01-17 @ 08:14:51
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Fru P

Frippo, mmm säkert.

Mange, ha ha chiliensk sydsluttning... du är störd.

Niinis, Mange ÄR en rolig en. O jag har äran att få vara hans svägerska :-) Det är ju Frippos storebror.

Cian, håller med. Tito är vidrig även om han inte våldtagit någon... Jag har aldrig kunnat titta pån. Tycker han ser så läskig ut.

2008-01-17 @ 09:37:11
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Malliz

Har Tito Beltran någonsin gjort nåt bra. Jag menar, den här våldtäkten hände ju för åtta år sedan, är det inte liiite väl sent. Förmodligen har den jäveln dragit i gång allt själv för att få lite uppmärksamhet innan han är fullständigt slut som artist. Så här mycket plats har han aldrig haft i media. Hans fru kanske till och med ligger bakom alltihop. Det är en konspiration, aha....

Helt sjukt hur som helst och hoppas han försvinner för gott.

Såg den heta debatten du dragit i gång om Zlatan och Foppa. Kan bara säga att jag kanske känner någon som eventuellt har spenderat en natt med Foppa och tydligen var det inte så dumt...ssshhhh....hemligt.

Bye for now

2008-01-17 @ 09:49:44
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Nina

MALLIZ!!!!!! Coolt....vem vem vem vem vem??? Fniss... :)

2008-01-17 @ 09:57:37
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Cian

Ja kläm fram det nu...Så kan vi tipsa sexpressen och få en massa stålar ;)

2008-01-17 @ 10:02:41
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Fru P

MALLIZZZZZZ!!!!! Fan va grymt. Säger som tjejerna, vem vem vem? Han är nog rätt uthållig den där Foppa. Skäggig eller inte. Skadad eller inte. Han kan nog sånt där he he. Kanske hade han Foppa-tofflorna på??

Angående Tito så håller jag med dig HELT o FULLT. Tror fan också han själv dragit igång det här för ja, vem fan ÄR han egentligen? Vilken pajjas.

2008-01-17 @ 10:33:29
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: M

Inget tvivel om att Tito säkerligen är ett stort svin men sen om han är våldtäktsman eller ej är ju svårt att veta. Nåt slags övergrepp borde det vara för annars förstår inte jag vad den där tjejen vinner på att dra igång den här skiten? Tito har knappast dragit igång detta själv men det är det väl ingen av ovanstående som tror heller (hoppas jag)

Jag vill absolut inte på nåt sätt försvara svin som Tito och Billy Butt MEN vad är det med alla tjejer som gör vad som helst för att vara med en kändis??? I en normal värld hade Billy Butt varit oskuld men istället har han haft hundratals unga brudar *sjukt*

För övrigt kände jag också en gång i tiden en tjej som har varit med Foppa :)

2008-01-17 @ 15:59:30
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Pangbruden

Sist den gode Tito var på tapeten var det en 6 åring det gällde..då frikändes han.. Ingen rök utan eld säger jag. Den mannen ger mig lite creeps.

2008-01-17 @ 16:07:17
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Malliz

Kan bara avslöja att det INTE är jag

2008-01-18 @ 08:33:44
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Fru P

Mattias, håller med dig. Vad är det för fel på brudarna som över huvud taget följer med äckel-gubbar som Butt o Beltran på hotellrummen?? Vad tror dom? Inte för att det försvarar eventuella övergrepp o som jag sade... våldtäktsman eller inte - Tito är äcklig.

Pangbruden, jag gillar dig som fan.

Malliz, fan också - det hade ju varit coolt ;-)

2008-01-18 @ 19:05:42
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Pangbruden

Tack Jag gillar dig med!

2008-01-19 @ 20:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0