Våldtäktsmän, pedofiler o barn- eller hustrumisshandlare!

Det här blir inget roligt inlägg.

Det här är MIN blogg så jag får skriva precis va fan jag vill.

Jag vill bara säga till alla äckliga, vidriga jävla varelser därute som njuter av att slå, misshandla eller utnyttja andra människor att JAG ÖNSKAR LIVET UR ER. Ni har inget värde här på jorden. Ni är hemska.

Hur kan man lägga hand på ett litet barn? Hur kan man SLÅ ett litet barn? Hur kan man ge sig på någon som är svagare än en själv?

Vad är grejen?

Hur tänker man när man sliter kläderna av en kvinna som skriker av skräck? Tänker man något alls?
Hur tänker man när man tar ett litet spädbarn i fötterna o dänger in den i väggen? Tänker man något alls?
Hur tänker man när man med all sin kraft slår knytnäven i magen på ett litet barn? Tänker man något alls?
Hur tänker man när man lurar ett förskräckt litet darrande barn att öppna munnen för att smaka på något gott? Tänker man något alls?

Jag FÖRSTÅÅÅÅÅR INTE!!!!

Vad saknas i era sjuka skallar?

Små späda, oskuldsfulla barnakroppar. Hur kan man förstöra dem??

Jag har själv tre små jäntor hemma. Jag älskar dom över allt annat på jorden. De är så fina.
De är även ASJOBBIGA o otroligt energikrävande. Många gånger är man totalt slut o då krävs inte mycket för att tålamodet skall tryta...

... men...

... jag har SPÄRREN som många andra saknar. Jag smäller inte till något barn. Jag gör dem inte illa. Fan asså, HUR KAN MAN SLÅ ETT LITET BARN? Det övergår allt mitt förstånd. Fattar inte någonting.

Jag kan förstå frustrationen och allt det där - men att klappa till - näääe.

Pedofiler är ändå värsta sortens "människor" (vill hellre kalla dom något annat). Jag är faktiskt i skrivande stund på väg att kräkas för sånt här pallar jag bara inte.

Snälla MÅSTE DET VERKLIGEN FINNAS SÅDANA HÄR BESTAR?

Varför kan alla inte bara vara snälla mot varandra?

Varför måste man vara rädd när man går hem från en fest mitt i natten?

Varför kan man inte säkert lägga ut foton på sina badande barn på nätet?

Varför ska det vara så här?


Kommentarer
Postat av: Anders Ingvar

Ja du, varför?
Det iniga är att 99% av all skit görs av män!
Män ska ta hand om! inte spöa o våldta!

Jävla skit asså :(

2008-01-17 @ 11:21:41
URL: http://www.rutigclown.blogg.se
Postat av: Cian

När jag läser om sådana idioter kommer hatmonstret
fram..Jag vill mörda...

2008-01-17 @ 11:25:11
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Nina

Usch....ja visst är det hemskt Pendlis! Fan.. man känner sig så maktlös o hjärtat blöder när man vet att barn råkar illa ut!

Gode gud om det skulle hända mina barn nåt sånt....jag svär att jag skulle göra allt för att radera den människan från jordens yta! SHIT....

Kolla på Oprah förut, då vare en kvinna som skjutit sin nya sambo som gjort snusk med hennes dotter. Rätt i ryggen mitt i trädgården, hela Oprahs studio jubla! Nu minns jag inte men jag TROR att hon belv friad!!!

Usch.... hemska äckel!

Kramar till dig!

2008-01-17 @ 13:20:20
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Pangbruden

Jag håller så j-a mycket med dig!!!!!
Men fjortisdotter vågar inte gå från skolan till bussen när hon haft "extra körsång" kl 17.00. För då är det mörkt och gå i en tunnel i mörker det vågar man inte längre i den här staden. Helt j-a fuck-g unbelivebel! Skulle någon göra min doter något så blev det långsam, plågsam avrättning.. MED OSTHYVEL! finns inget som triggar min ilska så mycket som sånt här.

F.ö hittade jag din blogg via Papamac och du skriver så bra!

2008-01-17 @ 14:42:56
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Magnus

Detta ställer frågan om människans sk inneboende godhet. Jag tror att människan i botten inte är god. Den sk godheten är en social fernissa som smetas över alla skavanker vi människor har. Det äckligaste med pedofiler är att de anser att de inte gör något fel. De tycker att det är ok att spänna på småungar. Jag har blivit så jävla cynisk med åren och denna cynism har tagit över känslan av förvåning. Dock finns känslan av äckel kvar. Om någon skulle göra något mot mina flickor så skulle jag gärna sitta av ett 12-års straff på Hall. No probs! Men bara med en förevändning, jag vill inte skjuta eller sticka i hjäl aset. Jag vill slå i hjäl aset med mina bara händer.

2008-01-17 @ 17:42:44
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Fru P

Anders Ingvar, PRECIS. Män skall TA HAND OM o försvara oss kvinnor o barnen o de svaga. Det är MANLIGT.

Cian, det verkar du o jag inte vara ensamma om...

Niinis, Pangbruden o Magnus, JORÅSATTE. Vi skulle alla MÖRDA o göra det så långsamt o hemskt som möjligt för de som lägger hand på våra barn. En jävligt bra film som ganska tydligt tar upp detta är ju Juryn som förövrigt är en av de bästa o starkaste filmer jag sett. WAY TO GO daddy, som skjuter de jävlarna.

2008-01-18 @ 09:12:16
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Anna

Läste precis ut en bok igår av Joyce Carol Oates - "Djur" - där blev det faktiskt också hämnd på en gruppvåldtäkt, av den manliga polisen som kom till brottsplatsen. Skönt!

Om man väljer att mörda "människan" som gjort dessa saker - kan jag ta det om man också väljer att ta sitt eget straff för det...

Ta hand om och älska era barn - tror det är enda sättet att känna att man bidrar till att försöka göra något åt problemet!

2008-01-18 @ 11:56:16
Postat av: Garbo

Usch ja!
Kill them all...fast det e nog lindrigt..
Tyvärr är det dock så att rent statistiskt sett har dom själva blitt utsatta...

2008-01-18 @ 16:26:19
URL: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0