34.

Läskigt. Snart fyller jag 34 år. Vad hände? Jag var ju 25 alldeles nyss?!

Jag o en av mina bästisar brukar tracka varann rätt hårt varje år vi fyller. Snart är det min tur. Det brukar alltid stå något i stil med "Grattis din gamla tacka" eller "Ena benet i graven?" på födelsedagskorten.

Jag fyller inte förrän om typ tre veckor så än är jag ung o vacker ;-)

När jag var liten fick jag minsann aldrig ha barnkalas. Inte en jävel var ju hemma!! Alla är, eller var då åtminstone, bortresta på semester. Jag fick i alla fall många födelsedagskort. Alltid något.

Jordgubbar har jag alltid haft på min födelsedagstårta. Det tillhör ju juli månad.

Nu för tiden firar man junte födelsedagen lika mkt. Tvärtom nästan. Man sörjer.

I år ser min önskelista ut ungefär så här:


Britneys senaste parfym doftar LJUVLIGT. Har suktat länge nu.


Scorett säljer dessa VILL HA-canvas o jag vill verkligen ha!



Presentkort på Sisters kanske? Så jag kan köpa ett par nya G-stars?????? Drömmer...
Detta önskar jag mig nog allra mest om jag tänker efter.



Har tjatat om dessa tidigare. SHIIIIIIIIT vad de är fina. Jag dööööööööör!!!!!
Inreda.com säljer dessa o de går åt som smör.





Nu är min L.A.M.B. parfym slut. Så även duschkräm o lotion. Vill ha alla tre. NU!


Är ju Pilgrim-freak o hittade dessa bedårande örhängen. Det står lite Fru P på dom faktiskt.

Och så vore det inte dumt med manikyr, massage, ansiktsbehandling och sist men inte minst - hårklippning o toning!


När jag tänker på allt jag vill ha så skäms jag. Listan är liksom inte slut här! Jag kan fortsätta hur länge som helst.


Så är det midsommar nu då. Imorrn pyser vi iväg till mamsen i de värmländska skogarna.

Lovar att vinka till dig när vi passerar, Pangbruden ;-)

TREVLIG MIDSOMMAR ALLA!

Kommentarer
Postat av: pangis

Jag vinkar tillbaka! Känner ni ett luftdrag är det jag som vevar frenetiskt:-) Jag fyller 44 nästa gång.. iofs i januari.. men jag lovar.. Jag vill inte byta.. När jag var 34 hade jag en fot igraven för en stund.. Nu mår jag bara bra.. Bortsett från ont i knän och axlar och sånt skit..:-) Trevlig trollsk midsommar önskar jag dig och de dina! Kram i massor Nu ljög jag .. jag vill byta när jag ser den där gamla kärringen i spegeln.. SÅ ser jag inte ut..;-)

2008-06-19 @ 23:39:40
URL: http://www.pangbruden.blogspot
Postat av: Nina

Men hjärtat...jag fyller 36!!!!!!!! i augusti! Sorgligt....:( Vad hände efter 24 kan jag känna! Men du, huvudsaken man anstränger sig att INTE se ut som en gammeltacka, sen kan man fan va 104 liksom!



Hoppas ni får det kanon hos mamsen! O du...ingen dålig önskelista! Jag kan skriva under på alla utom dofterna, eftersom jag spyyyr över alla dofter just nu! Träbulorna skulle jag kunna mörda för o få!



Puss & Kram, o jag ser oxå jättemycket fram emot måndag!



2008-06-20 @ 07:46:56
URL: http://niiinis.blogspot.com
Postat av: Mallis

Du är värd allt på din önskelista, + lite till!



De där örhängena sto det verkligen Fru P på! Själv har jag spanat in Elizabeth Ardens Green Tea Lotus. Jag höll ärligt talat på att dö! Shit vilken doft.....mumma.



Hoppas du får det finfint i de djupaste skogarna. Puss och kram!



/Mallis

2008-06-20 @ 07:54:48
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Mattias

Själv är jag 37 men det kan ju aldrig stämma!!! :( Trevlig midsommar på er!!!

2008-06-20 @ 09:29:41
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: pangis

Well jag är fortfarande äldst och det dtämmer inte det heller:-) Som kvinna kan man inte fylla mer än 27.. det grö jag varje år

2008-06-20 @ 10:07:42
Postat av: Tania

Kära nån..du är bara barnet .



// Tania 51 år :)

P.S Fracas är världens godaste parfym . Skulle nog passa dig med. Lite tuff och rak i doften .D.S

Pöss

2008-06-20 @ 23:54:47
URL: http://fruhattigen.blogg.se/
Postat av: mumrik

Är inte lika aktiv sen en tid tillbaks...men det har sina orsaker...men jag kommer antagligen tillbaks med full kraft under sommaren eller senast under sensommaren...men har man en tradition av att skada sig så har man... :)



När jag fyllde år sista gången, tretti fyllde jag då, så hade jag ett barnkalas. Inte för att jag inte hade haft nåt när jag var liten. Utan helt enkelt för att det kändes helt rätt. Alla vuxna som fick äta korv med bröd och sen en jordgubbstårta som skulle ätas utan bestick och en massa barnlekar efter det. Sen hade vi glass och kolasås för att avsluta med en fiskdamm med godispåsar.



Det var lite segt till en början, innan de insåg att det faktiskt var lite kul att släppa loss... :)



Varför inte ha ett barnkalas nu när du fyller år?

2008-06-21 @ 10:32:36
URL: http://blog.punkmumrik.net/
Postat av: Fru P

MUMRIK!!!!! Shit va kul att höra från dig igen. Ja ta mig tusan, jag ska ha barnkalas när jag fyller :-D Tack för tipset. Vi hörs förhoppningsvis snart igen.



Tania, en tuff o rak doft är precis va jag är ute efter. Det är L.A.M.B. upp i dagen också. Bara barnet? Man tackar :-)



Pangis, jag kände värsta luftdraget när vi svepte förbi Örebro. Härligt!! Och du... jag tänker också fylla 27 varje år from nu.



Mattias, nä det kan junte stämma!!!



Malliz, du e söt.



Niinis, köp ett par träbulor vetja. Skulle passa dig som hand i handsken. Rock n roll-träbulor!!











2008-06-22 @ 20:06:29
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0