Iskall?

Hur i helvete kan hon skriva om tjo, tjim o fest nu när det är som det är?

Erkänn att ni alla tänker så?! Då vill jag kontra med att säga att jag inte är en iskall o känslolös människa utan faktiskt varm, omtänksam o kärleksfull. Tro det eller ej.

Jag har lagt på mig ett yttre skal. Typ min egen sköld. Mitt sätt att överleva. Mitt sätt att hantera situationen.

Jag tänker inte skriva om livet riktigt ännu. Jag är inte redo. Inte än. Jag vill att det mesta skall ha lagt sig innan jag tar upp ämnet här i bloggen. Jag vill känna mig trygg i var vi nu än hamnar.

Hoppas ni förstår.

* * *

I helgen som var pös hela firman iväg till Köpenhamn o gick på storfest. Dryga tusen personer samlades under ett o samma tak. Samtliga kollegor med varandra. En fantastisk tillställning. Helt sjukt när man tänker efter!

En sagovärld hade byggts upp i denna arena som kallas Forum. Det var Himmelen o Helvetet. Det var Alice i Underlandet. Det var skog o äng. Det var godisvärld. Det var kaffestånd med de godaste kaffedrinkarna man kan tänka sig. Det var pannkakshörnor. Och sockervaddshörnor. Det var grillbuffé, salladsbuffé, fruktbuffé, kallskuret-buffé, dessertbuffé... Det var barer överallt. Öl, vin o mousserande rosé. Allt var fritt. Hela kvällen.

Det gick omkring änglar o masserade ens axlar, nacke o hårbotten. Det gick häxor o sagoväsen omkring o bjöd på chokladbitar o snittar. Det satt en larv i ett hörn o rökte vattenpipa. Det bjöds på show här o där hela kvällen. Lättklädda tjejer dansade o klättrade runt silverstolpar. Akrobater hängde uppe i taket. Dvärgar smög omkring o bara... smög.

Overkligt. 

Och jättekul.

Här kommer lite bilder. Från början till slut.

På väg ner.
Med på bilderna förutom jag är N o en av mina favvisar Grefven (i rött).





Party.
Grym fest. Med på bilderna förutom smilfinken jag o alla änglar, monster o häxor är Nellan o gosgurkan T. 







ÄLSKADE NELLAN! FAN VAD JAG GILLAR DIG! DU E BÄST!








Dagen efter.
Jag, Nellan o A gjorde stan. Shoppade, åt, fikade o bara hade tjejmys. Härligt!



God natt. Vi hörs när vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman! vad e det som har hänt!??

Jag fattar nada...



Helt underbara festbilder i allafall/Kram och trevlig midsommar! :)

2008-06-18 @ 07:06:12
Postat av: Anonym

...Garbo på jobbet dåra...

2008-06-18 @ 07:06:41
Postat av: Nina

Du skriver precis om det DU vill.... ingen förväntar sig en förklaring om ditt privatliv på din blogg. Man skriver om man känner för det...



Vilket sjukt häftigt ställe!! Dit vill jag åka...:)



Vad fiiin du är på bilderna gumman!



Puss & Kram

2008-06-18 @ 07:10:23
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cian

Säjer som Nina

(som vanligt..varför är hon så klok så tidigt på morgonen?Jag måste hinna få i mej 4 koppar kaffe innan jag kan formulera något någorlunda vettigt)



Vi hanterar kriser olika..Vissa skriver om det,andra pratar om det,andra håller som du upp en fasad...När DU vill berätta om det här så gör du det...



Coolt plejs..Vill också...



Kramar om



2008-06-18 @ 07:49:47
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Tania

Du ska skriva precis vad du vill!!

Det låter som en jätteskoj fest!! Och du har så jävla snygga ben avis

2008-06-18 @ 07:56:51
URL: http://fruhattigen.blogg.se/
Postat av: ulrica

Skickar bara en stor kram!

Du skriver om precis vad DU vill i din blogg, vad du lämnar utanför ska alla andra skita i.



Och bilderna.. du är så vacker!! Glöm aldrig det.

Kram Ulrica

2008-06-18 @ 07:59:36
URL: http://ulrica.org
Postat av: Mallis

Säger oxå som Nina, du får skriva vad du vill! Jag fattar hur som helst ingenting, misstänkte att det var nåt eftersom du inte bloggat på länge. Det brukar vara ett tecken på något.



Jag avskyr att blogga när jag är deppig, stressad eller nere.



Angående bilderna är du den snyggaste partyprinsessa jag sett! Keep up the good work!



Kram på dig och tack för grattishälsningen.

2008-06-18 @ 08:32:05
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: pangis

Håller med de andra, skriv det du vill skriva om! Du har ditt ändå! Stor kram till dig tjejen med styrka, kärlek och ork i. Oavsett!

2008-06-18 @ 08:34:07
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: jama

Shit vilken cool fest!! Och jag håller med, du är skitasnygg juhhh!!!! Ser så himla fräsch ut!!



Och gällande det privata planet, du skriver ju såklart vad du vill här. Ingen som dömmer dig för det.



Det var skoj o ses igår. Det var en mysig grillkväll med trevligt sällskap tycker jag :-) Men vad jag oxå har börjat störa mig på en viss.....präktis...... men det kan vi ju ta en annan gång! Ha ha.



Bamsekram!

2008-06-18 @ 10:44:42
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Anders Ingvar

Äsch, det där verkade ju inte alls vara någon rolig fest! Tur att man inte var där!

2008-06-18 @ 13:15:42
Postat av: P-dogg

Fantastisk fest :-) Saknade dig idag. Hoppas att du får en fin midsommar! Mååååånga kramar och kärlek.

2008-06-18 @ 21:13:30
URL: http://nellan.net
Postat av: Frippo

Håller med om att du är sjukt snygg alltså...

2008-06-18 @ 22:31:38
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: Garbo

Vet inte vad jag ska skriva..kanske inte just här och nu men förbannat ledsamt e det allt.

Många många kramar till dig o din familj för det behöver ni just nu.

/Garbo

2008-06-19 @ 08:06:59
URL: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0