Små saker...


Igår fick jag höra att jag hade så fin hållning!

En sådan komplimang har jag aldrig fått förrut. Gud så trevligt o höra. Det är inte fy skam att ha fin hållning.

Små saker gör en lite lyckligare... sannerligen.



Om någon timme åker jag hem till mina tjejer. Jag har lite ont i magen. Nervös på något sätt.
Har inte sett dom på nio dagar!!!!! Jag läntar så jag dör. Kommer förmodligen bryta ihop när jag ser dom.
Deras små kroppar, deras lena hy, deras doft, deras röster, deras mjuka hår, deras små pussvänliga munnar...

Mina tjejer.

Där har vi lyckorusen personifierade!!!!!!



Fatta att jag till hälften har skapat dessa små liv. Stort. Vackert.




Lovar att hälsa på er snart. Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: DRC

Trevlig helg önskar DRC!!

2008-10-24 @ 16:15:59
Postat av: Malla

Hjälp!!! 9 dagar!!



Fattar att du längtar!



Ha det bäst!



Pok



Mallablihalvutanungarnabralla

2008-10-24 @ 21:32:59
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Nina

OJ 9 dagar.... fy farao vad jobbigt!



Härligt o få träffa de små liven igen... dom är ju ens absolut viktigaste i livet o när man väl får se fom igen så vill man gråta av lycka o lädje samtidigt!



KRAMAR vännen!!

2008-10-27 @ 06:56:09
URL: http://niiinis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0