Helgen.


Nu tänker jag inte älta palla-äpplen-grabbarna längre... fast jag måste ändå bara berätta att Äldsta o hennes polare J  på rasten såg tre pojkar krypa in och ut genom vår häck idag!! WHAT THE FUUUUUCK?

De där grabbarna har ingen respekt för en 34-årig kärring trots busvisslingar o hårda ord. Satans skitungar. Hoppas INNERLIGT att herren i huset får syn på dem efter torsdag då det är hans tur att ha barnen... då kanske de lugnar ner sig en smula med att palla dagtid från vår tomt. Tror att den där skinnskallen kan fula sig ordentligt o skrämma slag på de små liven. Även om han innerst inne (tror jag känner honom rätt väl) tycker det är rätt kul med småpojkar som pallar från våra träd.

Nog om det.

Slänger ut lite bilder från min helg.


Äldsta i Trazan o Banarne kojan.


Alla minns väl tandemcykeln??


Min vackra syster med min vackra Lilla Hon i famnen på Åbergs.


Min snygga morsa med min snygga Lilla Hon i famnen. TACK SNÄLLA MOR för lunch o sällskap o presenter!


Lördag kväll - whisky o M's. Shit va gott. Skulle LÄTT kunna bli alkis asså...


Söndag - fokus vara-duktig-som-ens-jävla-präkt-grannar-och-fixa-hus-och-tomt! Putsade alla fönster utvändigt och började även skrubba denna spaljé med Grumme tvättsåpa. Hann inte mkt längre än så här innan det var dags att jaga rätt på alla barn som var utspridda... Erkänn att detta måste vara det mest intressanta ni läst i en blogg tidigare???


Söndag kväll. Bada tre små barn. Här Fröken Mitten och en härligt bajsbrun gammal våttapet!


Lite legobygge på golvet med Lilla Hon på eftermiddagen. Jag frågade henne va jag skulle bygga. "En hund" säger hon. Det var fan inte lätt men jag lyckades!!


Det var min helg det.

Nästa helg kommer att se HEEEEELT annorlunda ut kan jag lova. Mer info om det kommer senare.


Nu - fokus arbeta.

Kommentarer
Postat av: Pangis

har du fyllt år???? I såfall grattis på 27 årsdagen.. elelr grattis i förskott.. eller efterskott..wtf! Kram

2008-09-22 @ 21:05:00
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Sophia

Får smått orgasmiska tendenser när jag ser skillnaden på staketet före och efter. Fel fokus? Flåt...Jag gillar att läsa om sånt.

Pok

2008-09-22 @ 22:25:50
URL: http://frokensoffe.blogg.se/
Postat av: Anders Ingvar

Du kanske inte är läskig nog för att skrämma i väg de små äppeltjyvarna, eller så har ditt hus blivit som när jag var liten, att palla från "Norsken" var det som man ville göra ty det var en läskig prick.

Ryktet sa att han åt ungar till frukost! så om man hade mod att sno hans frukt blev man hyllad som en konung!

Fru P har helt enkelt blivit norsken, vad är oddsen?

2008-09-23 @ 08:50:47
URL: http://rutigclown.blogg.se/
Postat av: Garbo

Ja en virrepirre skulle inte sitta fel för mig tror banne mig jag ska unna mig en idag samt god chocklad till som jag fått i present :)



Tack för tipset/Kram

2008-09-23 @ 11:22:33
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Cian

Haha vi hade en gubbe som satte efter oss på cykel och hagelbössan laddad och klar!

Som Clownen säjer : Det var MOD att palla där!

(sen att man själv hade typ 7 äppelträd på tomten hemma hörde inte dit)



Hörrdu sötis..Mitt fel att det blev inställt i söndags..JAG tog beslutet att N behövde vila efter alla de där sammandragningarna och värkarna hon hade på lördagen..



Sorry



Pöss

2008-09-23 @ 12:45:37
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Nina

Vad mysigt ni har tjejen....



Fy fan o skrubba såna där staket ....spyr så jävla jobbigt!! :-( men va duktig du e som ger dig på´t!



Cian: Inte ditt fel hjärtat.... du hade ju helt rätt. Jag behövde ta det lugnt.... pratat med BM idag och jag måste till läkaren o kolla upp det så du svamla absolut inte!



PUSS PÅ ER o hoppas vi ses snart!



2008-09-23 @ 13:05:15
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0