Några bilder.

Känner mig lite lugnare nu.

Tack vare mina kära kollegor som gör mig glad... Tack söta Lillan, Larry, Jelvis, Mike F, Snake, Kelly o vackra Em.

Passar på att slänga upp några bilder först från min vecka med barnen (imorgon blir det stan igen) samt bilder från mitt kära jobb. GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD så intressant, va?


Fredag kväll med de minsta. Äldsta sov över hos en polare.


Fröken Mitten såg sin favvo Laila men tok-somnade i mitt knä till Carl-Jan :-)


Lördag = fira Jeppe som fyllt. Hela familjen spelade pajjas en stund...








Familj o släkt kom o firade. Det blev bullar o blåbärspaj.


En liten fe.


Fröken Mitten skottade vår altan...


... medan Äldsta drog Lilla Hon runt huset.


Helgen roligaste! Jag gör alltid något motiv på barnens pannkakor och när jag frågade Fröken Mitten va hon ville ha för bild så sa hon "balloooooobisar". HA HA HA HA.


Och så här har jag det på jobbet. Kelly chillar hos Lillan.


Mike F vill ALDRIG vara med på bild. Men en vink fick jag.


VOILA!! Så här ser Fru P's lilla revir ut.


Här borta sitter lite viktigt folk så som t ex våra datanördar ;-)


Vår lilla "lounge". Här har vi Singstar-afton på fredag!


Ett litet konferensbord i vår säljhörna.


Jag o Kelly.


Till höger om mig satt Jejjan. Får fortfarande klump i magen när jag tänker på'n...


Till sist, ett par foton som Kelly precis tog av Fru P:





Jaha nehe. Det var väl allt.

Må gott.



Kommentarer
Postat av: pangis

Nu är du riktigt snygg i håret!!!!

2009-02-03 @ 12:51:41
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Nellan

Men HALLÅ, hur snygg är du då?! Sjukt proffsigt fotat av Kelly!



Schyssta balloooooobisar också ;)

2009-02-03 @ 12:55:30
Postat av: Fru P

Pangis, tack!!! Jag trivs som fan med detta korta.



Nellan, äsch ;-) Tack. Eller vaddå förresten? Sjukt proffsigt av Kelly? Är det något fel på modellen vaaaaaaaa? ;-)

2009-02-03 @ 12:59:37
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: jama

Nyklippt? För du brukar inte ha sådär mkt lugg väl? Jättefint!



Och WOW vaddå schysst kontor. Vill osså........



Söta barn, som vanligt. Och charmiga fröken Mitten asså. Hon är en rolig en hon. Igår morse visade hon mig hennes pratande åsna (eller var det dagis åsna?) Haha. Söt.



Kram

2009-02-03 @ 13:35:54
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Fru P

Jama, yes... jag gjorde ju en Rihanna (bloggade om det för någon vecka sedan)! Och ja, det var Mittens åsna. Idag har hon med sig en bebis-Shrek som skrattar så den skakar. GRÄÄÄNS på Mitten ;-)



2009-02-03 @ 13:38:23
Postat av: jama

Ja men just det. Rihanna-frilla är det juuh! Fan du passar ju i allt du!



Haha, jasså shrek-bebis. Åsnan va ju lite cool. hon visade att den blundade när den sov och så snarkade den. Haha.



Njaa...kanske spiralen. Vet inte. Magvärken är faktiskt inte lika stark nu, men har värk i rygg o sidan fortfarande....ska till sjukgymnast i morrn..bla bla bla...fan har blivit "pancho" (pensionär). Måste ta tag i träningen sen o träna upp min stackars rygg o bäcken. Fy på mig.



Kram

2009-02-03 @ 14:12:29
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tycker att du ochMagnus kärlek påminner om varandra!!



Inte undra på att flickorna har såna pigga glada ögon, dom har ju fått dom av fina Mammi!!

2009-02-03 @ 14:57:04
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

Jag vill oxå ha pannkakor med baloooobisar på. ler



Du är så himla fin Fru P och jag önskar jag hade tålamod att spara ut mitt hår, för din frilla är underbar. Lyckliga du som är så snygg.



Puss och kram.

2009-02-03 @ 18:49:57
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: lillasyster

vad fin du är!

2009-02-03 @ 18:50:08
Postat av: Fru P

Lillasyster, åh lilla gos. Tack. Du e också fin. Bra gener ;-)



Mallis, shit va gullig du e. Jag som tycker DU e så himla fin o har sån jävla cool frilla. Men jag e för feg...



Jama, krya på mage rygg o bäcken. Fyyyyyy. HOppas du kommer igång snart hjärtat.



Mia, oj oj vilka komplimanger. Tack. Jag tycker Magnus kärlek e snygg så jag suger åt mig ;-)

2009-02-03 @ 21:21:07
Postat av: Fru P

Lillasyster, åh lilla gos. Tack. Du e också fin. Bra gener ;-)



Mallis, shit va gullig du e. Jag som tycker DU e så himla fin o har sån jävla cool frilla. Men jag e för feg...



Jama, krya på mage rygg o bäcken. Fyyyyyy. HOppas du kommer igång snart hjärtat.



Mia, oj oj vilka komplimanger. Tack. Jag tycker Magnus kärlek e snygg så jag suger åt mig ;-)

2009-02-03 @ 21:22:20
Postat av: Alexandra

Okej!

För det första, skitsnygg frilla!

För det andra, hur bra är inte ni som tom firar födelsedag tillsammans även fast ni inte lever ihop längre? Sååå bra förebilder för era små!

För det tredje, finns många söta barn här i världen men era tre små godingar ligger ju bland dom allra, allra finaste måste jag säga!

KRAM!!!

2009-02-04 @ 02:12:40
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Garbo

Instämmer med föregående talare,snygg frilla snygg fru snygga barn och snyggt kontor :)

Och helt klart snyggast av allt att ni sköter eran skilsmässa så proffsigt!



KRAM

2009-02-04 @ 09:09:13
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Fru P

Alexandra o Garbo, wow... jag blir rörd. Gud va fina ni är som slänger runt med sådana komplimanger!! Tack.

2009-02-04 @ 10:17:23
Postat av: Anders Ingvar

Hej Fru Peeeee! vilka fina bilder!

Skumt me bilder från jobbet, trots att jag var där alldeles nyss så känns det som en evighet sen!



Jag håller med dina tjejkompisar, du klär sannerligen i kort hår, nästa gång tycker jag du ska köra samma frilla som jag har! den dunkar utmärkt!

2009-02-04 @ 15:19:48
Postat av: Fru P

Anders Ingvar, dunkar utmärkt?

2009-02-04 @ 15:23:36
Postat av: Anders Ingvar

Funkar..... att märka ord är den dummas sätt att verka vis!

2009-02-04 @ 15:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0