Snälla. Snälla. Snälla!


Tack Caroline Af Ugglas för att du förgyllde min lördagsskväll. Du är fan den coolaste jävla bruden som går i ett par turkosa stövletter!! Den där rösten, den där attityden och allt du är och står för gör kärringar som mig så glada!

Du dominerade i lördags!

Okej, Alcazar var ju bäst om man tänker tävling och schlager men skönast och coolast är Caroline!

Damn I love that woman!

Småtjejerna på jobbet tycker jag e dum i huvudet men det skiter jag i. Synd om dom att de inte vuxit upp, blivit torr bakom öronen och kan se det sköna. Det är så jävla mycket YYYYYYYYYTA tycker jag.

"Marie Serneholts låt var ju aaaasbraaa!"  WHAT? Pinsamt är ordet. Marie kan absolut ta hem segrar i skönhetstävlingar för hon är ju söt som socker men sjunga? Njae. Dansa? Njae.

Emilia ska vi inte prata om. Skäms. Skäms SKÄMS!


Och varför i hela helvetet fick Petra Mede så mycket stryk? Hon är ju jätteduktig!!

Fuck alla som tyckte hon sög.

Kommentarer
Postat av: Sara på ditt jobb

Jag håller med! Caroline var en Joplin-copy men skit samma. Hon var bäst.

2009-02-09 @ 11:42:58
Postat av: Fru P

Sara, skönt att fler här på firman har lite tycke o smak ;-)

2009-02-09 @ 11:46:23
Postat av: Garbo

Säger som många andra att Ugglas har kanonröst o feeling men jag klarar inte av att se henne hon e för mycket helt enkelt hon har mane'er som även kollegen Nanne lider av klarar inte det sorry!



Precis vad var det för fel på Mede?

Folk klarar inte hennes sarkasm tror jag.



/Kram

2009-02-09 @ 12:02:21
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Mattias

Jag är inget fan av Ugglas men tyckte låten av överraskande bra! Alcazar var skaplig men annars en djävligt medelmåttig delfinal. Märkligt att Marie Sernholt ställde upp med en sån usel partylåt?



Mede var väl ok det jag såg. Lite skrikig ibland men jag tror också att många har svårt för hennes sarksasm-stil och speciell äldre kvinnor gissar jag. Hon blir nog ännu bättre framöver och sen överdriver ju media alltid om kritiken. Hon fick ju även många som tyckte hon var jättebra men mer spännande att såga förstås tycker de!

2009-02-09 @ 12:08:54
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Fru P

Garbo, rösten är oslagbar tycker jag med! Men jag gillar som sagt HELA henne, inklusive hennes manér. Medes sarkasm e heeeelt i min smak. Me like a lot!

2009-02-09 @ 12:12:20
Postat av: Fru P

Mattias, ja hon var ju "skrikig" men det var mer "yeeeaayyyhhh" mer än "iiiiihhhhh" om du hajjar?! Hon var speedad o glad. Helt i sin ordning! Det kommer tack o lov fler fredagar innan det är dags för final så det lär sågas o hyllas flera veckor till :-D

2009-02-09 @ 12:14:14
Postat av: Mia

"HI5" från mig till dina kommentarer...



MEN jag gillade Nina bäst (inte hennes lack/läder, men låten)

Sedan led jag med Shirely... hade dom ingen reserv att kasta in?? Hon lät som en kråka...

MITT värsta med HELA kvällen var de tre blonda flickorna som unga pojken hade med sig.... som spelade LUFTGITTAR/BAS/trumma.....

Det var det absolut mest menlösa X-tra jag sett, varför inte dansare??? Istället??+ TRE blonda Barbie-flickor som "TÄljde loss" på instrumenten.. En sånn gång går jag på toa!



//M

2009-02-09 @ 12:58:21
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: Cian

Shit jobbar din mamma DÄR! skäms lite



Hahahaha ja det hade varit skitkul om hon hade skickat en broschyr anonymt..



Pöss på dej



Har inga åsikter om melodifestivalen..Men jag diggar Af Ugglas överlag!

2009-02-09 @ 13:20:41
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Nina

tACKAR FÖR INFON...SJÄLV SOOOV JAG... jävla caps lock!



Nästa lördag ska jag fan rigga tändstickor i ögonen o kolla på det! Basta..



PUSS

2009-02-09 @ 14:09:34
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: anniskattis

Ja, det är bara att kapitulera för Caroline tycker jag. Annars var väl Freddie största behållningen!

2009-02-09 @ 17:17:00
Postat av: pangis

Raring.. när man komemr upp i Tant Pangis ålder så undrar man vem sjutton som släpade in Caroline af Ugglas i melodifestivalen.. och min son Fjunet meddelade helt seriöst att " Den kärringen ger mig mardrömmar" :-) Kram på dig! F.ö tyckte jag att allt sög mer eller mindre..

2009-02-09 @ 21:59:35
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Sandra

Kan inte annat än att hålla med :)

Är lite stolt över min coola sångfröken..



kram

2009-02-09 @ 23:37:26
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Anki

Tack Caroline Af Ugglas för att du förgyllde min fredagskväll. Vadåå? hade du någon jävla förhandsvisning eller, det var väl i lördags???



Puss på dig!

2009-02-10 @ 09:35:24
Postat av: Fru P

Vakna nu Ankan. Det ståååår ju lördag?! Du måste ha fakta innan du är sarkastisk... det blir knas annars ;-)

2009-02-10 @ 09:43:59
Postat av: jama

Ha ha ha.



Du fick mitt sms va?

Sjukt va vi tycker lika :)



Kram på´re

2009-02-10 @ 09:56:35
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0