Värmlandsskogarna - here we come!

Jaha. Så är det fredag o jag tänker ta med mig balettligan o dra västerut till mamsegull o hennes stora hus på landet. Syrran o min vackra systerson kommer också. Morsan har slängt ut gubbe o hundar så det blir bara vi o barnen heeeela helgen. Om jag längtar? Tjae... lite kanske.... eller...

... näääää.... JÄTTEMYCKET!!!

Det ska bli så himla, himla härligt. Jag, morsan o balettligan skall dutta med lille Ruben medan syrran får vila men jag hoppas även att jag får ha det lite softisch. Tänker inte stressa, bara vara. Gå omkring med knäiga gympabrallor o raggsockor. Funderar på att inte duscha på hela helgen o bara gå omkring o vara osminkad o SUNKIG. Gud va skönt.

Okej då. Kanske tar en liten dusch då ;-) För att skona alla runt omkring mig.

Hoppas även på att få lubba minst en runda med min bonussyster som kommer förbi. Men, det beror på min snälla mor om hon kan ta balettligan den halvtimmen... frågan e fri ;-)

TREVLIG HELG ALLA GLADA.



Ps 1. Weehooo om några timmar slipper jag höra da-da o Stureplanshändelser.
Ps 2. Jag vill se THE WRESTLER!
Ps 3. Jag vill se PRIDE AND GLORY!

Kommentarer
Postat av: Mor-san

Jag lääääääääääängtar också! Ska bli så mysigt att ha alla barn och barnbarn omkring sig! Klart att du ska ut och motionera, morsan rår då om prinsessorna. Kramar i massor! Kör försiktigt! Mor

2009-02-13 @ 11:01:30
Postat av: Fisen

ååå, vilken trevlig helg!!! Själv är det bara innebandy och fotboll hela helgen!!

Så är det med söner..öh, jag har visst bara en kom jag på.

Hälsa till Mamma och Syrran!

Kram

2009-02-13 @ 11:05:18
Postat av: Lillbonus

Jag är redo :)

2009-02-13 @ 11:18:08
Postat av: mallis in real life

Du MÅSTE se the Wrestler. Underbar och plågsam och något hjärtslitande.



Ha en riktigt skön helg och ta vara på dig. Kram

2009-02-13 @ 12:26:22
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Cian

Jag tittade precis på klippet aftonbladet har från Wrestler och fick gåshud...Jag MÅSTE se den...



Pöss och ha en as-kalas helg i de värmländska skogarna...hälsa din mamma att dsv-säljaren var väldigt trevlig och att vi faktiskt överväger att börja använda dem ;)

2009-02-13 @ 12:46:44
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Sjuvagnsmamman

skulle faktiskt rekommendera dig att ta en dusch trots allt, du klagade ju redan i morse på att du stank svett och jag hörde ingen som sa, neeeeej det gör du ju inte!



Ha en superskön Värmlandshelg- vi hörs på Bloggen!

kraaaam

2009-02-13 @ 14:00:07
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: A

Gud, va' skönt det låter!



Ha en underbar helg! :)

2009-02-13 @ 15:44:13
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: jama

TREVLIG HELG!!!



Själv väntar jag in min mamma som ska ta barnen medan jag drar till sjukgymnasten. Sen tar jag tåget till Sumpan för lite "after worl" hemma hos en jobbarkompis. M kommer hem o byter av min snälla mor :)



I morrn drar han till jobbet på morgonen o kommer hem söndag morgon. Blir en lonely Alla HJÄRTANS dag med kidsen. Men jag har bunkrat med massa gott gott. Det är ju trots allt Deltävling 2 på kvällen.



KRam...nu ropar en galen J....har gjort no 2....haha

2009-02-13 @ 16:04:31
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0