Vi bor på landet!


Trots att jag flyttat till lägenhet så bor jag mitt ute i ingenstans. Jag har neggat som fan om den här hålan men vet ni, den är inte så tokig ändå när allt kommer kring.

Jag jobbar o är de flesta av mina vakna timmar i stan. Östermalm för det mesta. Jag åker hem o får möta kontrasten! Den totala kontrasten. Frisk luft. Otrendiga människor. Skogar, åkrar o träkåkar. Det är ganska skönt att komma hem efter en hektisk vecka i stan.

Andas.

Igår tog jag o småtjejerna en tur i skogen som ligger typ 50 meter runt hörnet. Det var en härlig upplevelse och det tycker de små också.














Tog några bilder inifrån lägenheten också, vilken börjar växa o få liv... har inte med alla rum här men det kommer sen när allt e fixat o klart. Det ekar lite fortfarande här...


Det kreativa rummet :-)




Mitt sovrum alias mysrum.




V-rum kombinerat med kök.


Mina småtjejer. Frk Mitten muntergök.


Utsikt från balkong. Här lajjar de små med grannungar.


Nu skall jag glutta vidare på filmen på 8:an (Dolores nånting) med Kathy Bates eller va hon heter... verkar ju skitbra. Tänkte klämma i mig en dajmstrut också.

Fredagkväll. De små har lagt sig och här sitter jag o faktiskt njuter av livet. Medan ni andra är ute o svirar! Det har jag gjort nog nu för ett tag känner jag så detta känns underbart.

Nästa partaj blir för mig på tisdag nästa vecka när jag skall gå på tidningen Chic's 1-årsfest på Undici. En viss Perelli skulle visst uppträda. Kan kanske bli nåt.


Trevlig helg y'all.

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Jag är inte ute och svirar

2. Jag är fortfarande sur för att jag inte fick inbjudan till Chics fest (funderar på att snot strutsens)

3. Vad fint ni fått det, jag vill komma och "skapa" i kreativa rummet

4. På söndag ska småtjerna allt få se hur man låter sig underhållas utan kottar och pinnar i skogen, det går att ha det nice med kids på Ö-malm också

5. Jag är avundsjuk på din dajmstrut

6. Kram

2009-06-12 @ 21:47:55
Postat av: Sjuvagnsmamman

Men va faan, så djävla skumt att jag liksom blir anonym ibland. Jag skrev ju precis in vem jag är försjutton!

2009-06-12 @ 21:49:09
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Fru P

7vagnsmamman!

1) Härligt att fler sitter hemma o myser!

2) Jaaaaa, sno strutsens!!!!!!

3) Tack! Och varmt välkommen hit o skapa!

4) Det skall bli LJUVLIGT! Längtar!

5) Jag tog två :-D

6) Kramar tillbaka. Hårt.

2009-06-12 @ 22:44:58
Postat av: pangis

Ser inte dumt ut alls det där!!! Fin helg tjejen..

2009-06-13 @ 15:41:34
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: lillasyster

ojoj vad fint ni fått. där skulle jag ju oxå vilja bo:)

2009-06-13 @ 20:32:54
Postat av: jama

Kan man bo mer idylliskt??! ;)



P o K

2009-06-15 @ 09:29:35
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Sophia

Åh vilken lägenhet. Jag visste det skulle bli den, meningen liksom. Kommer bli hur mysigt som helst :-)

2009-06-15 @ 20:11:43
URL: http://frokensoffe.blogg.se/
Postat av: Anders Ingvar

Tycker det ser ut som att det är väl upphängda rullgardiner i den där lägenheten!? Skogen så där nära! ljuvligt!

2009-06-16 @ 15:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0