Nöff nöff!


Fick ett tips från grannen. Så imorgon bär det iväg till Sveriges Närmaste Stad där jag skall vaccinera mig o ungarna! Är tydligen hur smidigt som helst o knappt folk :-)

För i den här sketna hålan så kan man bara åka med familjen ett par timmar på söndagar o då är det milslånga köer vilket innebär flera timmars köande o en risk att vaccinet tar slut när man väl kommit fram.

Det = vägrar jag. Vad är det för jävla pajjasfasoner?? Hur tänker dom då? Vill man att hela svenska befolkningen skall vaccinera sig så får man fanimig tänka till asså.






Kommentarer
Postat av: Anders Ingvar

Ord och inga visor!

2009-11-09 @ 13:15:56
Postat av: Anders Ingvar

Ha ha, kom just på hur kul det är att du skrev ett inlägg om svininfluensan, du som vart så less på all uppståndelse i media kring detta :)

2009-11-10 @ 09:25:39
Postat av: Fru P

Jaaaaaaaaaaaaaaa eller hur????? Jag skäms lite faktiskt...

2009-11-10 @ 09:35:28
Postat av: jama

Var inte så säker på att det finns i Enköping. Det är slut titt som tätt - även där. Man måste ha lite flyt o va på rätt ställe vid rätt tidpunkt. Tro mig, vaccin är det ENDA som diskuteras ööööverallt just nu. Så ring först o checka!



Kram

2009-11-10 @ 10:55:55
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Fru P

Så sant, så sant Jamis. Ringde nämligen imorse o mycket riktigt - vaccinet ÄR slut men kommer in imorgon så Jeppe får åka in m ungarna istället... jag får se till att vaccinera mig i stan. Företagsläkaren t ex. Suger fett bara, dels all jävla hysteri med köer o skit. Sen att det är slut på skiten. Suck.

2009-11-10 @ 10:59:11
Postat av: Monkan

Jag e ju bara för nyfiken, vilket sketen håla bor du egentligen i nu för tiden??? :)

Kram på dig

2009-11-10 @ 16:02:15
URL: http://mrsevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0