Veckan som gått...


... i bilder kommer här!


Fredagsmyyyyyyys...


... med Lilla Hon och...


... och Äldsta (Fröken Mitten fick åka hem till mormor en dag tidigare).


Idooooool! "Mammaaaaa, jag gillar pojken med svarta håret... (Rabih)". Lilla Hon har smak.


Fredagsmys = bira eller whisky.


Lördag. Man ska va fin när man skall åka till mormor!


Äntligen FRAMMEEEE!


Alltid hos morsan - en stänkare i ett litet Höganäs-krus. MUMMA!


Kusinträff. Lillgrisen = tuppen i hönshuset.


Moster har högläsning.


Mysmiddag! Lill-bonus med sin P var också där (men de födde en liten tjej dagen efter så nu är jag åter igen bonus-moster ;-D)


Mogen syrra man har.


Mormor e skön att sitta hos.


Boxer-Robban o Mr G.


Vilka vackra systrar!!!!!


Lillgrisen o Fröken Mitten.


Promenix-dags. Lillgrisen o Lilla Hon fick vila i vagnarna.


The twins kom på besök. Mina små bonus-systerbarn! Hur söta som helst.

Tack mamma o G igen för en underbar helg. Det är så härligt att vara hos er!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: jama

Oj oj, va jag ser liknelser mellan lilla Hon o Frk Mitten!! Söta onge!



Som vanligt, mysiga bilder från besöket hos din mor. Får jag följa med nån gång??? Hihi.



Va stor din systers bebis har blivit. Kanske för stor för att ens kallas bebis. ;-)



Kram kram!

2009-11-11 @ 17:07:27
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: A

Det ser alltid så mysigt ut när du visar bilder från era besök hos din mamma. Fin familj du har! :)

2009-11-11 @ 21:53:44
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Fru P

Ja det är lika mysigt som man kan se på bilderna. T om ännu mysigare. Det är svårt att förklara men man blir liksom lite... religiös när man är där. Man går in i ett lugn, vilket jag har svårt att göra annars... så jävla skönt.



Jama, du får säkert följa med nångång :-) Min mamma är en gästvänlig liten tant :-)

2009-11-12 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0