BOOM!


Fick värsta varma kärleksboomen över mig. Plötsligt kände jag doften av henne. Jag kände hennes hud under mina fingertoppar. Hennes haka på min axel. Jag hörde hennes lilla röst i mitt öra. Jag kände hennes hand över min arm.

Lilla Hon.

Vilken liten injektion.

Jösses.



Oj oj oj vad jag saknar dig o dina systrar nu. Hur ska jag klara mig ända till onsdag? Hur ska jag kunna vänta så många dagar tills jag får känna på dig igen... tills jag får titta på dig. Dina små runda blå ögon. Dina små välsvarvade öron. Dina lena händer med de små välklippta naglarna. Den fina hallonröda perfekta munnen. Det mjuka håret som står åt alla håll. Din ljuva doft. Din lilla nypvänliga rumpa. Din pyttelilla ryggtavla. Din söta havel. Din lilla pluppiga näsa.


Älskar dig. Och dina systrar. Förstås.














Kommentarer
Postat av: lillasyster

tuss.. hur ska jag klara mej enda tills vi ses i november??!!

2009-10-16 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0