Triss i kärlek.

Så var veckan med mina älsklingar slut. Lämnade dom i morse med lite sorg i hjärtat. Det har varit en härlig vecka (trots att jag varit klen). De har varit glada o härliga rakt igenom.

Lite bilder kommer här!


Så här kan det se ut när Fröken Mitten kollar på film.


Underbara fredag med Äldsta o Idol...


... samt chokladmousse o Bowmore :-P


Även sjuåringar kan ha svårt att sitta stilla när tröttheten knackar på.


Gräns.


På lördagen blev det tårtbakning. Vi firade att Äldsta lärt sig simma utan hjälpmedel :-D


Lite pyssel...


... med tema "loppor". Jag tycker det är minst lika kul som tjejerna.


- Nu ska du ha grööööööönt!


Miiiiii.


Min stora, vackra flicka.


Lördag kväll. Fröken Mitten höll mig sällskap framför fotbollsmatchen (Äldsta slaggade hos grannflickan).


- Heja Zlatan... ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz...


Myssöndag.


Detta är en kaninbur. I buren finns en kanin. Utanför buren finns en kaninskötare.


Nu är det fokus träning o umgänge med vuxna människor en vecka framöver som gäller.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: jama

Vad fina dem är, tjejerna.



Själv har jag en pip-Lisa här som håller på o driver mig till vansinne. 3-årstrots, varför finns det????? Trots oavsett ålder, whyyyyyy??



Jaja.

Man överlever.



Sköt om dig o tack igen för att du "shoppar åt mig" ;)

Kram

2009-10-14 @ 17:48:56
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Men alltså, ge mig lite av din energi kvinna!!!

Vilken toppenmorsa du är alltså! Sån vill ja bli den dagen det är dags...



Fian flickor har du ju, det vet du att jag tycker!



Iiiii, va bra du är!!!

2009-10-14 @ 23:14:40
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Å soffan din, älskar den!!!

2009-10-14 @ 23:15:47
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Nina

Men ååååh sicka tjejer du har! Blir alldeles varm och jag känner igen det där med kaninburen :)



Bowmore...du kör en rökig variant oxå tjejen! :) Haha, chokladmousse och bowmore... haha, du e cool du!



PUSS påre och ha en fin vuxenvecka!



2009-10-15 @ 07:51:35
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fru P

Tack för allt smicker hörni. Ni e för söta...

2009-10-15 @ 08:55:56
Postat av: Anonym

Svarade i min blogg men tänkte jag kunde svara här också: Man blir kallad till mammografi när man fyllt 40 och sen vartannat år (i alla fall i det här landstinget). Och jag tror inte storleken på brösten är något problem för de som jobbar där. ;)

2009-10-15 @ 22:04:45
Postat av: Anonym

Svarade i min blogg men tänkte jag kunde svara här också: Man blir kallad till mammografi när man fyllt 40 och sen vartannat år (i alla fall i det här landstinget). Och jag tror inte storleken på bröst är något problem för de som jobbar där. ;)

2009-10-15 @ 22:05:26
Postat av: Cian

Fina tjejer brås på fin mamma :)



Pöss och trevlig helg

2009-10-16 @ 08:25:06
Postat av: Sjuvagnsmamman

Åh, jag är avundsjuk på din "skapar-verkstad". Däremot är jag nöjd över att jag inte har en kanin där hemma. Är förbannat säker på att jag skulle får vara kaninskötaren på sikt :)

2009-10-16 @ 16:16:19
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0