Trrrrråkig fredag!!!!


Not.

Fredag med tjejerna är bland det bästa jag vet!!! Det innebär god middag, chips o festis för de små (stänkare o choklad för den stora) och senare IDOL med Äldsta.

Ni fattar inte hur underbart det är att sitta ihopkurad i soffan med henne, hissa o dissa alla Idoler! Det är så jäkla härligt. Jag ser sååååå fram emot imorgon kväll nu att jag nästan spricker!

Och va SYYYYND det är att temat för kvällen är "klubb". Dvs bara uptempo-låtar :-) Det kommer bli ljuvligt!


Niklas - Get this party started (Pink)
Rabih - When love takes over (David Guetta/Kelly Rowland)
Karolina - Just dance (Lady Ga Ga)
Erika - About you now (Sugarbabes)
Calle - Destiny Calling (Melody Club)
Reza - Superstar (Jamelia)
Erik - Leave a light on (Belinda Carlisle)
Camilla - All night long (Lionel Richie)
Eddie - Release me (Agnes)
Mariette - When tomorrow comes (Eurythmics)
Tove - Hot n Cold (Katy Perry)


Fru P säger - HEEEEEJA HEEEEEJA Erik, Calle o Mariette!
Äldsta säger - HEEEEEJA HEEEEEJA Erika, Tove o Mariette!

Otippat att hon håller på små söta tjejer... Otippat att jag håller på små söta pojkar...


Trevlig helg y'all.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Om Calle ska vara kvar får han sluta titta ner i golvet! Jag tror tyvärr inte det kommer låta så bra ikväll från flera men hoppas att Erik kan imponera igen som tidigare!



Sen har jag ännu en gång svårt att förstå hon Camillas låtval men det kanske blir bra, vi får se.



Förstår att det är mysigt att sitta ihop för er tjejer och se Idol ihop!!

2009-10-09 @ 08:57:08
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Anders Ingvar

Låter ju sjukt mysigt! Ha en skön kväll!

2009-10-09 @ 09:47:28
Postat av: A

Låter som en perfekt fredag!

Den här veckan är det bara jag som är intresserad av Idol hemma. Dottern är hos sin pappa (saknar henne) och Mannen är inte så jätteintresserad men tittar nog för att hålla mig sällis. :D



Jag håller tummarna för Erik, Tove och Karolina.

Gillade inte alls Karolina under audition, men när hon körde "This is a mans world" så, FY FAN vilka rysningar jag fick. Så bra!!!

2009-10-09 @ 10:30:18
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: jama

Låter helmysigt :)

Själv blir det inget Idol ikväll, "partaj" hos en kollega på jobbet. Jag kommer dock bara nykter o köra (känner mig inte så laddad som jag borde, så bor hon dessutom i Rotebro = hur tar man sig hem, till the håla??) Nä det får bli en lugn partykväll för mig. Laddar till max till 28/11 istället =)



Ha en najs helg!

KRAM!!

2009-10-09 @ 10:34:12
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Låter somen suoer-duper fredag!!!



Trevlig helg!:-)

KRAM!!!

2009-10-09 @ 17:16:02
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Mattias

Blev lite som jag befarade med det här temat att många "idoler" lät fördjävliga men några fick till bra framträdanden alla fall men inga som man kommer skynda sig in på youtube för att se direkt. Jag tycker Erik och Tove känns mest spännande i årets idol!

2009-10-10 @ 07:46:46
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Viktoria

hoppas du får en bra lördag! :)

2009-10-10 @ 11:55:43
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0