WHAT???


- Säg inte så där för då blir du sjuk...

Så sant, så sant. Jag har junte varit sjuk på över tre år. Ungarna har hållit sig friska ungefär lika länge. Man kan säga att vi varit friska sedan Lilla Hon kom till världen. Helt otroligt, vilken tur vi haft!

Pratade om detta förra veckan med diverse folk och ni vet... det blir det där med "peppar peppar ta i trä" och så blinkar man med ögat o fnissar.

VA FAAAAN!!!!

Det är ju SANT det där!! Man ska fan inte säga sådana saker för då smäller det till o VIPS är man sjuk.


Nåväl. Jag är idag för första gången hemma SJUK på flera år och det känns förjävla skumt. Vad ska man göra liksom? Ligga o sova? Näää det är jag så dålig på. Titta på TV? Näää det finns ju bara TV-shop o hemmafruprogram. Surfa? Näää känner inte för det.

Får väl stirra in i en vägg o vänta på att klockan slår "hämta barnen på skola o dagis".


Kanske man skulle åka till affären o köpa ett gäng tidningar med blanka sidor? Jaaaa, det var en bra idé. Det gör jag.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mäh, kunde du inte få fortsätta vara fri från sjukdomar nu då???

Trist!



Krya på dig och hoppas prinsessorna slipepr bli smittade!

KRAM

2009-10-07 @ 14:26:06
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: A

Krya på dig!

Hoppas du hittade några glossiga tidningar som fick tiden att gå. :)

2009-10-07 @ 15:07:25
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Anders Ingvar

Är man sjuk ligger man kvar i sängen, ingen TV, inga tidningar! Det har min mamma lärt mig!



Krya på dig nu, och längta efter 3 nya friska år!

2009-10-07 @ 15:32:10
Postat av: pangis

Trist..Krya på dig!!!!

2009-10-07 @ 15:44:03
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: lillasyster

SVINIS :)

2009-10-07 @ 16:25:37
Postat av: Garbo

Krya på er!

Du har haft tur som klarat dig så länge du som har smått i huset.

Hoppas dom klarar sig undan.



/Kram

2009-10-08 @ 08:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0