100612 - den stora filmdagen!


Vaknade 07:00 och kunde inte somna om. WTF? När jag väl har möjlighet så skiter det sig, men men jag börjar bli van. Har ju inte sovit ut på typ 8 år...

Pissväder. En kopp kaffe o sen ut o burn some fat. Gick drygt en timme och det är för jävla skönt när man riktigt känner att det bränner! Jag ser alltid till att spänna varje liten muskel jag kan när jag powerwalkar och efter en timme är man rätt slut.

Nu käkar jag frukost och snart skall jag kvista iväg o byta ett par dojjor till Äldsta. Lär väl slå en flukt i diverse butiker också. Det är ju inte tråkigt.

Sedan skall jag hyra rullar:



Det är ju trots allt äkta filmväder idag.

Och DRA PÅ TRISSOR - fick en hög med tidningar (självklart med blanka sidor) av mamma så dessa skall jag också plöja igenom.

Det var INTE igår jag i lugn och ro läste igenom månadsmagasin kan jag lova.

Verkar som att det här blir en "gör-va-fan-du-vill"-helg... shoppa, slappa, kolla filmer, läsa tidningar, äta god mat, motionera...

Imorgon ser det ut att bli brunch på söder. Sån't gillar jag!

Kommentarer
Postat av: jama

Ha en härlig filmdag - vädret är verkligen "kura i soffan".



Ska du på grillkvällarna nästa vecka?



Kram

2010-06-12 @ 17:26:30
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Fru P

Yes Jama, I'll be there. Ses då :-)

2010-06-12 @ 17:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0