2010-06-06 Heja Sverige!


Lite bilder från idag kommer här...



Superladdade inför värsta dansuppvisningen på Sats...


... här hiphopas det o Äldsta är längst till höger i bild (vit kepa)!


Tack o diplomutdelning. Äldsta fjärde från höger.


På promenad till Rålis. Miss L, Lilla Hon och Äldsta.


Lilla Hon, Äldsta, Miss L o liten M.


Det fanns mycket att titta på...


... och äta :)


Min älsklings-Anka.


Två tantfötter i gassande sol. Över en kopp kaffe medan ungarna...


... lajjade runt i den stora lekparken. Snickeriverkstad (Fru P snickrade förresten ihop en bil - det ni) och...


... självklart ansiktsmålning!




En trött utmattad men lycklig liten snart fyraåring.

Ikväll har vi skrubbat o duschat av oss allt damm. Ätit hamburgare o det blev tidig sänggång för två små tjejer. Själv sitter jag och glor på livesänd TV från Skeppsholmen. Önskar jag vore där i vimlet. Ser så trevligt ut i kvällssolen o allt...

... men vad är en bal på slottet när man kan sitta med solbrända axlar o fräknig näsa hemma i sin trygga vrå? Höra de små böka i sina sängar, dricka vatten med lime och invänta ett för mig viktigt samtal.

Imorgon kommer ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN min mittentjej hem! Ingen kan någonsin ana hur mycket jag saknat henne!! Det är en sak att "bli av med" alla tre varannan vecka men när bara en av tre är borta så känns det bara oskönt och otryggt. Jag har haft en klump i magen hela veckan som varit. Men imorgon skall jag få klämma på hennes runda persikolena kinder igen, borra in min näsa i hennes vaniljdoftande nacke och hålla i hennes lena och vackra händer.

Lilla gumman. Välkommen hem!


Kommentarer
Postat av: Mor

Vilka härliga bilder, vilken härlig helg! Kramar till tusen.

2010-06-06 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0