Fantastiska dagar!


Semestern har bara börjat och ändå har vi hunnit med så mycket! Här följer en massa ljuvliga bilder...


I torsdags drog vi iväg mot värmländska skogarna...


... där detta idylliska väntade!!!


Kusinträff på uppfarten!


Midsommarförberedelser!


På midsommar är blommor är a och o.


Jag, syrran o (nästan) alla ungar på väg mot Sherwoodskogen...


Är han inte alldeles underbar, min systerson?!


Flera syskonbarn. Här har vi zzze twins. Söta som socker...


... och lilla E m sin mor (min lillbonus).


Idylliskt midsommarfirande...


... med folkdräkter o midsommarstång...


... och självklart lie-dansen (?!)


Min vackra mor!


Lilla Hon o jag.


Min älskade lillasyster. Mitt hjärta. Mitt stora stöd i livet. I heart you.


Min snygga Äldsta. Glass is a must på midsommarafton!


Min söta Lilla Hon... som självklart tappade hela glassen i gräset.


Och så min vackra Fröken Mitten. Bedårande.


Stor-kusin o lill-kusin. Vilka små änglar.


Småtrollen i full fart.


Två av mina snygga svågrar chillar på trappan.


Fy fan va söt hon e!


Besök i den lilla, lilla djurparken...


... kanske inte så roligt för oss vuxna (det är junte Kolmården direkt)...


... men för de små är det himmelen.


Min Lilla hon beundrar utsikten. Värmland är faktiskt otroligt vackert!


Kolla in MINA fantastiska glassbrudar!


O så lite jäsa vid poolen. Även det ett måste när man hälsar på mamsen på somrarna!


Snubbarna fick i uppgift att fixa minipoolen till småfolket...


... som även den användes flitigt!


Miiii.


Min hjärtegris. Den yngsta i skaran. Så fantastiskt fin.


Dags för FEMKAMP!!! Alla laddade...


... framförallt självaste lekledaren :)


Stafett med potatis på sked...


... heja heja heja!!!


Fånga äpple med munnen i en hink med vatten...


... för att sedan plocka upp godis i mjöl...


... resulterade i att det blev rätt degigt.


Iiiissssccchhhh.


Magiska kvällspromenader...


... med omnejder som dessa...


... är kan jag lova religiösa upplevelser!






Mjauuuu.


Life is pretty good... en svåger njuter av morgonsolen!


Bada!


Lycklig!


Lycklig!


Lycklig!


Inte bara mamman som gillar att ligga i solen :)


Moster o Äldsta lajjar i plurret.


Lillbonus o jag firar mitt på ljusa dagen! Skål!

Och idag åkte vi hem. Jag o balettligan hyrde rullar o ikväll blev det "Prinsessan o Grodan". Helt klart sevärd. Imorgon blir det "Alice i Underlandet" och jag hade tänkt att kolla på "Sherlock Holmes" ikväll men den får vänta till imorgon kväll.


Chill i soffan. Nyduschade i nattlinnen framför rulle. Härligt!


Kanske drar vi iväg till stranden imorgon. Eller så drar vi bara fram vattenspridaren o latar oss här hemma. Får se. Inga stora projekt blirre iaf. Det orkar vi inte.

På tisdag drar vi iväg till Norrköping. Ska på Kolmården m syrran o co. Och så skall tjejerna få rida på häst. Och så blirre glarre i Söderköping.


Semester är inte tokigt :)




Kommentarer
Postat av: Mor

Ljuvliga bilder! Kram

2010-07-01 @ 08:18:45
Postat av: Cian

Härligt :)



Puss söt,Ha en as-kalas sommar,grattis i förskott så ses vi på Sonisphere

2010-07-01 @ 15:07:15
Postat av: Fru P

Cian, tack sötnos. Ha en underbar semester du också!!!!!!!

2010-07-01 @ 16:14:39
Postat av: A

Vad lik du är din mamma! Lika snygga båda två. :)

Och vilket paradis det ser ut att vara, där i värmlandsskogarna.

2010-07-05 @ 11:08:50
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Fru P

A, åh man tackar :) Tar det som en fet komplimang :) KRam.

2010-07-05 @ 16:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0