Jahaja...


... lördagen snart avverkad. Och två av tre filmer också. Har gråtit som en bebis i soffan, hela mitt linne är blött av tårar och snor. Verkligen fullträff i val av filmer! Bra där Fru P. Bara en kvar. Och tydligen är den också riktigt tårdrypande. Herregud, borde inte tårarna ta slut?

Ser fram emot morgondagen :) Brunch på sööööööder med mina fina. Så söta som tänker på mig.

Nellan, I ♥ you. Ankan, I ♥ you.

Blir lite sentimental så här på lördagskvällen. Man hinner tänka på så mycket när man sitter i hemmets lugna vrå. Man inser att man har ett jävligt fint liv. Man har så himla många fina människor omkring sig, som man nästan tagit för givet. De finns liksom där. Jämt. I nöd och lust.

Hade jag massor av pengar skulle jag chartra ett plan o ta med er allihopa på en resa till Karibien eller något. Det är ni alla så värda. Ni har så stora hjärtan. Ni är så omtänksamma. Ni är så fina.

Och så Balettligen. Herregud, fatta hur stolt jag är över att vara mamma (!) till er tre. Tänk att jag fick så perfekta, friska o härliga tjejer!!! Lilla jag, liksom. Varenda liten del på er är perfekt. Varenda liten ögonfrans, tånagel, hårstrå, leverfläck... ja precis ALLT.

Mommy ♥ you.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0