Lite sånt o lite sånt...


Fredag kväll o jag har egentligen inget att blogga om. Sitter här o dumsurfar medan 7:an o 3:an kollar på SpaceBuddies (förstår inte varför de vill se skiten). Har en rejäl Red Label i glaset o känner mig så där fredagsskön...

Det blir lite bilder idag.


Jag o min myskollega miss P en myskväll på myshaket Judith & Bertil på söööööder...


Magisk morgon på Långholmen.


Kickoff i Roslagens skärgård. Fru P o sju snubbar. Trist. Not...


... jag menar vadå?! Kall bira, vatten, bastu o sol. Verkligen inte trist.


En båttur hann vi också med. Inte heller så trist...


... ingen dålig båt var det heller.


Lite wakeboard som grädde på moset. Sedan bastu o bad i 13 graders vatten.


Kickoff på Ballroom (eller va fan det heter) på Gärdet. Femkamp o bowling. SJUUUUUKT kul!!!


Denna kickoff avslutades på något hak på Kungsgatan. Minns inte var. Men skoj hade vi!


Det är jag o alla fjåååårtisar där ute som plåtar sig själva o slänger ut på bloggen... ha ha... men med den här bilden vill jag bara säga att så här sitter jag rätt ofta sommartid. På ballen i gassande sol. Så skönt.


Min morsdagspresentshög! Innehåll? Tre ljuvliga pärlplattor :)


Två vackra troll. 3:an o 5:an med våfflat hår. MÄRK VÄL!! Spanska Daniel Dieges på TVn i bakgrunden :)


En nyklippt Fru P.


Cykeltur...


... en magisk söndagskväll.


Mitt stora troll.


7:an hjälper världens sötaste granne med blomplantering...


... medan Fru P latar sig med en java i kvällssolen :-)


Kollegan Jelvis o Fru P på världens roligaste fest!


3:an o jag kollar på 7:an när hon fotbollstränar...


... iiii gud va jag tycker hon e söt ;-)


Jävligt underhållande. Alla springer efter bollen, här finns inga positioner - var så säkra :-)


Fru P, 3:an o 7:an på skogspromenad ikväll.




GRÄNS va 3:an börjar konvertera till 5:ans håll... kopior på denna bild för fasen.


Här blir skrynkliga mamman fotograferad av en liten 7:a...

Jaha det var väl allt tror jag. Om man skulle fylla på det lilla glaset då. Det är ju ändå fredag :-)

Imorgon skall min äldsta leka med en kompis. Jag o pyttelilla hon får väl hitta på något annat. På söndag tänkte jag ta mig inåt stan med lilla ligan efter att 7:an haft dansuppvisning. Skansen eller Rålis. Får se.

Guuuuuuuud va jag saknar min Mitten. På söndag natt kommer hon hem o på måndag skall jag ÄNTLIGEN få rå om henne igen. Min persikolena, gosiga o vaniljdoftande flicka.

KOM HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: lillasyster

underbara bilder!!!!!! love you!

2010-06-04 @ 21:10:10
Postat av: Mor

Jag blir såååååååååå glad över lägesrapport i form av bilder på din (och lillasysters) blogg!

Älskar er!

Kram från Röret

2010-06-05 @ 17:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0