O.M.G!


Okej. Jag hade världens roligaste kväll igår. Är helt slut idag men det gööööör inget, det var det värt :-) Fru P blev duktigt på lyset o dansade till stället stängde.

Sedan gick vi vidare o vad händer????????? Fru P blev nekad av vakten. HA HA HA HA HA HA HA HA det har aldrig hänt förrut i mitt liv. Jag gjorde ett segertecken, sa YES o sedan åkte jag o Jelvis taxi hem. En taxifärd jag gärna glömmer...

Somnade otvättad. Vaknade i grisottan, skrubbade mig ren i duschen o var först på jobbet. Vi är så jävla duktiga!


Igår fick jag äran att träffa denna man. En man jag blivit dödsförälskad i...

Jag friade men till svar fick jag att jag var tvungen att ligga med honom på första dejten så det sket sig ;-)

Niklas. Fan va du e härlig.


Kommentarer
Postat av: pangis

Jag hade hoppat i bingen tvärt!!! Gör om, gör rätt:-) puss

2010-06-03 @ 10:06:14
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0