Wohoooo...


... nyduschad. Lagom mätt. Lite slirig. Lite skön. Har haft en härlig tisdagskväll. Jag o min gamla trogna bloggis gjorde en spontanare o drog ett par bärka på en sunkig rockbar någonstans väster om storstaden.

Det var självklart supertrevligt men det visste vi ju innan. Time flies o tanterna blev packade fort så det var en snabbdejt på bara ett par timmar. Men mycket blev sagt, mycket blev analyserat och mycket fanns att skratta åt.

Tack sötnos. Nästa gång blirre Anchor. It is a fucking MUST!


Moooooget att alltid röka vid fotografering... verkar vara min grej.


Nice wct hon har eller vad!!!


Öhh... okej... en... öl?!


Gräns på att fota sig själv, cyklandes lite på arslet... men men så blev det. Man kan undra va fan jag skrattar åt och då kan jag tala om att jag skrattade åt ALLT som hänt den senaste tiden. Fångade det stora asflabbet på bild helt enkelt.


Cyklade alltså uppför i 4 km efter två öl, några hundra cigaretter och på tom mage. Ganska jobbigt men va fan, jag kom ju hem!

Så nu är jag nyduschad, har käkat världens godaste hemmagjorda hamburgare och nämen va fan, dags o sova tror jag minsann då jag skall vara på gymmet i stan kl 07:00 imorgon.

PUUUUUUUUMPA!

05:30 tänkte jag slå upp mina brunblå ögon mao.


Hörs.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ni e ju för roliga ni Bärka sol o sunkig rockbar mitt på ljusa dagen,ljuskygga e ni dock inte ;)



/Garbo

2010-06-16 @ 08:54:38
Postat av: Cian

Och blunda på kort verkar vara min grej :)



Tack för i går söt



2010-06-16 @ 11:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0