Kära tomten...


... visst får jag skicka dig en önskelista även om jag är 36 år gammal? Tack ska du ha, jag visste väl det!

Först o främst önskar jag att mina flickor får må bra livet ut och att de inte råkar ut för farligheter, hemska sjukdomar o annat dumt. Jag önskar att de får vara friska, lyckliga och glada för all framtid!

Och så till det materiella ;)


Den här modellen Diesel herrur står högt upp på listan, kära tomte.
Svart urtavla. Matt kromad o så den där gula visaren. VACKERT!



Aaahh men hörru Tomten, glutta in dessa Martens med VIT sula. Jag dör lite.



In desperate need av ett eget underställ (så jag slipper låna av morsan).
Dels att ha när jag springer vintertid, men även i skidbackarna. Snälla rå.



Ja tomten, jag nöter sula rätt mycket på gymmet. Mina gamla, slitna o
vidriga skor har börjat tappa gummi undertill. Not very good. Såna här, tack!



Det gäller även löpningen tomtegubben. Hagaparken och spåret här på
landet är välbesökt o ett par sådana här skulle göra mina fötter gott.



Svindyrt men det enda som funkar i mitt gamla ansikte är Börlind.
Finns inget annat! Ny dagkräm. Ny nattkräm. Vore nice.



Jag vill verkligen se hennes föreställning. Skulle bli hemskt glad över biljetter. Serru.


Ja det är nog allt jag kommer på nu. Listan kommer säkert fyllas på och jag tror att jag varit tillräckligt snäll i år för att förtjäna i alla fall en julklapp :)

Om lite drygt en månad åker ju jag och min kärlek på semester. Det är ju också en julklapp, kom jag på!!
Jag har inte betalat ett öre! Du må tro att jag och han förtjänar detta tillsammans. Vi har pratat om detta i evigheters evigheter och nu äntligen blir det av!

Jesus Kristus (du kanske känner honom?) vad jag längtar dit.


Nu skall jag gå o lägga mig strax. Sov gott tomtefar!


Kommentarer
Postat av: lillasyster

hej du! du kan väl skriva till att du vill att tomten ska ge lillasyster 1 biljett till skäringer så du har någon att gå med:) vore inte det nåt??

2010-11-11 @ 22:45:04
Postat av: Morsan

Vilka bra önskningar! Kram

2010-11-13 @ 18:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0