Hjärtan.


Aj aj vad det ryckte till i hjärtat precis. Usch, jag kom att tänka på mina barn. Mina fina, välskapta, vackra och underbara flickor.

Jag har haft sådan tur! Tänk att jag fått tre friska, fantastiska flickor. De är så perfekta! Precis så som jag fantiserade om när jag var yngre. Jag är så förbannat stolt och glad över dem!

Äldsta liksom. Svårt att hitta något vackrare på denna jord. Och hon är intelligent och jätteduktig i skolan också! Hon har precis samma humor som jag och är så där underbart dryg och härlig :) Det mörkbruna blanka håret, de stora mörkblå ögonen och de mörka ögonfransarna och ögonbrynen. HELT PERFEKT!

Mitten liksom. Alla som känner henne kan skriva under att hon är charmigaste jäkla snart 6-åring som finns! Hon är så himla härlig! Att få stryka henne över kinden, armen eller hålla henne i handen är det bästa som finns. Hon är så len och go! Hon doftar vanilj och sprider så mycket kärlek hemma. Just nu är hon inne i en superskänslig period, det kan pendla snabbt mellan gapskratt och stora tårar... men det tillhör ju åldern har jag lärt mig. Hon är otroligt kelgo och mitt hjärta bultar extra slag när hon kommer o sätter sig intill mig i soffan nära, nära. Gyllenbrunt hår, små pliriga ljusblå ögon. HELT PERFEKT!

Lilla hon liksom. Så liiiiiiten. Min bebis. Flygit, ostyrsligt brunt hår. Stora ljusblå ögon. Hallonröda vackra läppar. Älskar att ha henne i min famn. Hon passar så bra där :) Små små händer som klappar mig på kinden.... "lilla mamma" säger hon med lillgammal röst. Min fina lilla flicka. HELT PERFEKT!


Åh vad jag längtar efter dem. Snart så. Snart så ses vi igen.

Älskar. Massor.

Kommentarer
Postat av: jama

Åh va fint du beskriver dina små hjärtan. OCh så rätt - jag känner igen dem i din beskrivning. Igår va lilla Hon så söt när jag hämtade min lilla. Hon hade glimten i ögat o va lite spexig.



Förresten, jag skrev precis ett äkta Fru P inlägg i min blogg, haha.



Hoppas det är bra annars? Längesen vi sågs!

Ha det fint!



KRam

2010-10-27 @ 21:03:05
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0