TACK GODE GUD...


... för att det ÄNTLIGEN börjas sändas BRA TV igen!

Sitter som ett barn på julafton idag och väntar på andra avsnittet på "Våra vänners liv" som visas ikväll på SVT.


Underbar tv-underhållning!


Och i lördags satt vi ett gäng i Norrköping HÄNFÖRDA av "Så mycket bättre" som hade sitt premiäravsnitt på fyran. 100% mys från början till slut. Man ville ju aldrig att det skulle ta slut!

Längtar SÅÅÅÅ till på lördag då det är DiLeva's dag :)


Fantastisk tv-underhållning!



Skryter lite här också. I söndags gjorde jag o syrran Höstmilen. 10,6 km überterräng i gyttja och regn. Jag ville så gärna banga när jag vaknade på morgonen och såg att det öste ner regn... men jag har (tack o lov) en jävligt envis lillasyster som skällde lite på mig så det var bara att ladda o köra.

ÅNGRAR MIG INTE EN SEKUND.

Jag gick i mål på 1:03 och syrran på 1:09.

HUR BRA ÄR INTE DET???????????????? Typ.... extremt, äckligt, jävla superbra!



Vi är så grymma. ODÖDLIGA!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jamen jag missa ju det där i lördags, hade laddat som fan.... somna 19 i soffan. Skitbra fru, verkligen.



Men hörru, shit vad duktiga ni är. Härligt...



Puss

2010-10-26 @ 06:08:36
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ni är grymma!!!

2010-10-26 @ 12:10:15
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Anders Ingvar

Du är en viking! En liten ettrig viking som kan springa fort!

2010-10-26 @ 13:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0