Kom igen nu!




Det är så här det ska se ut så här års!!!

Kommentarer
Postat av: jama

Eller hur!!!! Jag längtar verkligen efter snö. Galet kanske med tanke på att man var så less i våras. Men snö vill vi ha nu, helt klart!! Sen kan det ha försvunnit till mars åtminstonde...så jag inte behöver pulsa med barnvagn ;)



Kram.

2011-12-06 @ 20:56:52
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med!!! Vill ha snö NU!!! Underbart när det knastrar under skorna och luften är så där härligt klät! Det enda jag retar mig på vintertid är folks jävla gnäll!!! Flytta till varmare breddgrader liksom! Puss på dig vännen!

Alexandra

2011-12-06 @ 21:01:02
Postat av: Tolstoy

Vi väntar och väntar och väntar!! När kommer den egentligen?

Barnen vill åka pulka och jag vill skotta min nya uppfart!!!

Härliga snö, ramla ner nu!!

Kram på dig

2011-12-11 @ 00:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0