Tufft.

Imorgon är det nyårsafton. Många tycker det är the day of the year o slår på stort. Jag chillar o tycker det är aningen överreklamerat.

Det är väl som vilken dag som helst, egentligen. Enda skillnaden är att dagen efter är första dagen på ett nytt år.

So what?

Mina flickor är hos pappan och imorgon ska de tillsammans med sin pappa, deras lillebrorsa o grusgången fira nyåret med MINA bästa vänner. Samt ett par vänner till, som OCKSÅ är MINA vänner.

Ja ja, dessa är även vänner till exet. Inget konstigt med det egentligen... bara det att jag har jävligt svårt vid tanken på att MINA kompisar skall sitta där i köket, babbla o skratta med HENNE?!

Vad fan hände, liksom?

Alla är på plats där. Alla utom jag. Mina vänner och mina tjejer... och så HON?!

Smakar inte gott.

Nåväl. Jag är vuxen. Typ.
Jag borde kunna hantera sån't här.

Är bara så förbaskat sotis. Och orolig... tänk om de börjar tycka om henne mer än de tycker om mig?!!!

Nä. Tantmantra-fokus nu Fru P!!


Gott nytt jävla år säger jag o ber till gudarna om ett sjuhelvetes bra 2012.


Tja.


Kommentarer
Postat av: Tolstoy

Min älskade Vän med stort V!! Livet blir inte alltid som man tänkt sig... det är korsningar och vägval överallt.

Fan vad djupt... ringer dig imorgon.

Verkligen Tant mantra nu!!! Kram

2011-12-31 @ 00:53:56
Postat av: A

Mamma är alltid mamma! Självklart kommer du aldrig hamna på andra plats!

Gott 2012 på dig!

2012-01-01 @ 11:08:07
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Niiinis - Morgonpigg 3 barnsmamma

Nämen lilla älskade Pendlis. Jag VEEEET exakt vad du menar och det är och kommer alltid vara fuckin obehaglisch! Usch.... vet inte hur många gånger jag suttit och deppat ihop för att exet varit med mina barn på fester med MINA vänner. Men, jag förökser och se det ur en positiv vinkel för mina barn. Allt är som vanligt och det är inga konstigheter för dom om det är pappa eller mamma som umgås. Men jag har ingen ny flickvän att tänka på... för han har ingen men jag kan tänka mig. Men hur ska man kunna tycka om henne mer än dig, du som är helt underbar???



Nej, boosta självförtroendet nu tjejen.... finns inte mycket som slår dig och din personlighet! Så är det!



Puss

2012-01-02 @ 09:26:31
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/niiinis/
Postat av: helena

Du behöver aldrig någonsin fundera över huruvida dina flickor skulle känna mer för ditt ex´s nya tjej..En mamma är ALLTID en mamma!!!!!! Hoppas du hade en bra nyårskväll med ditt <3 och vem du firade med..Själv överlevde jag mitt första nyår sen separationen, det gick bättre än väntat..Jag har också typ kräkts av tanken på att "han" är med någon annan men det börjar som tur är gå över...Nytt år nya möjligheter...Stor kram!

2012-01-02 @ 22:54:30
URL: http://kvarteretklubban.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0