Bra fredag... ändå!


Trots ångest o saknad så blir det här en fin fredag. Det känner jag och massor av positiv energi har redan kastats över mig, trots att den inte ens hunnit bli lunch :)

Först en skön taxitur på morgonkvisten. Jag fick dricks!!!! Kostade 160 spänn, lämnade 200. Fick 50 tillbaka och jag sade "men det borde väl vara tvärtom?". Han svarade "jag är glad idag!". Gullig gubbe!

Sedan på jobbet så kom min chef fram till mig och klappade om mig. Han förstod min ångest och ville kolla att jag mådde bra. Fina chef!

Sedan gick jag till kiosken här nere för att köpa snus. Då säger snubben "men väääänta lite nu..." och stod o stirrade mig rakt in i ögonen. TYSTNAD. Jag blev lite generad o undrade vad som hände. Sedan fortsatte han "asså... hur många raggningsrepliker har du inte hört i livet med det där ögat?!"

Mallig som en groda gick jag ut därifrån. Brett leende.

Och så vankas aw med jobbet idag.

Ikväll mys med älsklingen. Imorgon mys med vänner o älskling.

Life is pretty good ändå :)



Dagens tips till alla medborgare: BJUD PÅ KOMPLIMANGER! Det kan göra underverk för den lilla personen!

Kommentarer
Postat av: Lillsyster

Shit vilken dag fina fina storasyster!!

2011-01-28 @ 23:10:41
Postat av: Mor

Du är värd MÅNGA braiga dagar! Njut! Kram

2011-01-29 @ 09:15:30
Postat av: H

Vilken härlig start på morgonen. Finns inget bättre än att mötas av leende människor :) Hoppas du haft en bra helg!

2011-01-30 @ 19:13:54
URL: http://kvarteretklubban.blogspot.com
Postat av: jama

DU om nån är bra på att GE komplimanger. Det har jag "med mig" lite sen jag lärde känna dig faktiskt! Har blivit bättre på att GE jag oxå :) Vet att vi pratade om det många ggr när vi umgicks lite mer flitigt (mammalediga som vi var).



Kram

2011-02-02 @ 13:44:37
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0