En herrans massa bilder...


Det är väl fan va svårt det skall vara att få till fler inlägg då! Förr i världen kunde man ju få till minst ett per dag i alla fall. Det finns ingen tid över nu för tiden helt enkelt. Sorgligt men sant.

Men men... en gör så gott en kan.

Mitt senaste inlägg var väl allt annat än muntert och jag tänker fortfarande på henne o på hur livet snabbt kan bli om man har otur. Det liksom förföljer mig och jag inser att varje minut är värdefull.

I skrivande stund sitter jag vid mitt köksbord och jämte mig har jag mina tre små fantastiska flickor som sitter o pysslar. Lyssnar o tittar på dem och inser att jag haft sådan himla tur!!! Tre friska, vackra och underbara flickor. Alla tre är mina! Tack för det.





Tänkte även summera ihop senaste veckorna i bilder här nedan.

Tills vi hörs igen - ha det!



Gran Canaria. En av våra pooler vid hotellet.


Gran Canaria. Tupplur vid poolen.


Gran Canaria. Palmer.


Gran Canaria. Drink innan middagen.


Gran Canaria. En cigga innan middagen.


Gran Canaria. En skål vid poolen


Gran Canaria. Middagsdejt med grannarna :)


Gran Canaria. Drinkar med grannarna.


Gran Canaria. A o jag.


Gran Canaria. Vårt hotell by night.


Gran Canaria. Vårt hotell by night.


Gran Canaria. På väg hem till kalla Sverige.


Juldagen. Hos mamma.


Juldagen. Hos mamma.


Juldagen. Tjejerna hjälper mormor att snoppa brysselkål.


Juldagen. Lilla Hon o Fröken Mitten kollar in alla paketen...


Juldagen. Kära svåger käkar god kalkon.


Juldagen. Julklappsutdelning.


Juldagen. Svåger #2 o lillasyster dividerar.


Juldagen. Fröken Mitten myser hos mormors G.


Juldagen. Äldsta, kusin Lillgris o Lilla Hon kollar film.


Juldagen. En liten tomtenissa med pepparkaka runt munnen.


Nyårsafton. Äldsta gosar med kusin Minigris.


Nyårsafton. Trerätters middag i Norrköping.


Nyårsafton. Lilla Hon njuter av Marängsviss.


Nyårsafton. Världens roligaste sällskapsspel - Oogachakka.


Nyårsafton. Farsan funderar ut sångtext.


Kort vecka. Ljuvlig utsikt från mitt jobb.


Lite ledigt igen. Morgonpromenad.


Lite ledigt igen. Morgonpromenad.


Lite ledigt igen. Morgonpromenad.


Lite ledigt igen. Bio med familjen Tolstoy/Vedder.


Lite ledigt igen. Bio - Marmaduke.


Lite ledigt igen. Skönhetsbehandling.


Lite ledigt igen. Skönhetsbehandling... skönt att ha tre tjejer :)


Lite ledigt igen. Granntjejen o Äldsta bakar muffins - helt själva!


Lite ledigt igen. Jag o Lilla Hon tar en promenad med snowracern.


Lite ledigt igen. Lilla Hon fångar snöflingor med tungan.


Lite ledigt igen. Operation bygga snögumma.


Lite ledigt igen. Operation bygga snögumma.


Stolta tjejer.


Färdig!


Äldsta lagar pannkakor. Alldeles själv (jag = mäkta stolt)!




Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag blir såååå glad av dina bilder! Kram

2011-01-10 @ 14:23:41
Postat av: anniskattis

Lilla Hon börjar bli rena rama Fröken Mitten - photo genius, och Oogachakka blev det även hemma hos oss! :-)



Kram kram

2011-01-10 @ 22:24:03
Postat av: Nellan

Myyys!



Vill också spela sällskapsspel och baka muffins! Jäkla förkylning..

2011-01-10 @ 23:16:17
Postat av: Cian

Du och A är ett sånt jäkla perfekt par...schnygga..det är vad ni är!



Jag adoptera mellan?



Pöss

2011-01-11 @ 08:03:50
URL: http://vildingsbravader.blogspot.com/
Postat av: Fru P

Cian, det får du ICKE :)



Nellan, vi MÅÅÅÅÅSTE köra Oogachakka nästa gång vi ses o ska spela!



Anniskattis, ja... hon som alltid varit så lik Äldsta börjar sakta men säkert bli mer lik sin lilla storasyster :)



Mamsen, puss puss.



Kul att ni fortfarande läser min blogg :)

2011-01-11 @ 08:34:08
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma :)"

Amen.... du o A ba: VÄRSTA SCHYSSTA PARET!

Snygga... och du är ASSNYGG som vanligt. Smal, brun och så jäkla rätt!



Underbara bilder på tjejerna, det är så sjukt. När jag började läsa din blogg var lilla hon nyfödd. MY GOD! Nu är hon värsta stora söta bönan jue....



PUSS på dig snäckan, måste ses... VILL VILL VILL...

2011-01-11 @ 11:17:16
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: jama

Oj oj va bilder. KUL!



Asså, din A - vilka ögon!!! Han är fin du :)



På översta bilden trodde jag först lilla Hon va Frk Mitten! Sötungar.



Schysst med lite SPA behandling hemma. Tur att jag åtminstonde har EN dotter. Fast som det är nu så är det nog sonen som skulle pyssla om sin mamma ;) Min känsliga o kärleksfulla grabb!



Hoppas filmen va bra? Jag o kidsen ska ev se den på lördag. M jobbar dygn o jag måste fördriva tiden me nåt kul!



Ha det bäst. Hoppas vi kan ses snart igen.

Kram.

2011-01-11 @ 22:53:39
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Fru P

Oj... va mycket smicker... tack o bock (mest kanske å A's vägnar) :)



Puss på er (Jama, Marmaduke var rätt rolig faktiskt)

2011-01-12 @ 08:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0