Frukt


Jag är, som bekant, inte kompis med frukter. Som äääär så nyttigt. Nej, jag har så svårt för att ta ett äpple liksom. Hur trist o tråkigt är inte det?

Men så har vi haft fruktsallad på jobbet nu två dagar i rad och det var en RELIGIÖS upplevelse kan jag lova!

Vad är då grejen? Jo det skall jag tala om för er.

Svaret är: MYNTA och PASSIONSFRUKT.
Japp så är det!


Blanda ihop följande så lovar o svär jag att ni inte tidigare ätit så god fruktsallad:

Stora, amerikanskt übermanipulerade blåbär.
Jordgubbar.
Inlagda persikor.
Vindruvor.
Banan.

Gucka runt allt med passionsfrukt och färsk, hackad mynta.

VOILA!

Kommentarer
Postat av: pangis

Är benägen att hålla med vartenda ord du skriver ang frukt.. och kan tänka mig att prova nämnda sallad.

2011-01-20 @ 16:11:14
URL: http://wwww.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

GÖR DET Pangis! Jag lovar att du kommer gilla't :) Annars har du min tillåtelse att skjuta ner mig ;)

2011-01-20 @ 16:37:38
Postat av: H

Jag är ingen fruktmänniska heller, men det där lät ju så fräscht.

Härligt att få hem flickorna!

2011-01-20 @ 19:07:29
URL: http://[email protected]
Postat av: jama

JAg är oxå helt värdelös på att äta frukt. "Ett äpple om dagen..." Man borde ju!



Fruktsallad är jättegott - men jag är lite för lat för att orka slänga ihop det ;)

2011-01-21 @ 10:52:15
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Grannen

Färsk mynta finns inte i hålan... kanske du som köpt allt?? :)

2011-01-23 @ 18:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0