Bästa helgen på länge!


Om man tar mina barn + sol + värme + skolavslutning + helg + familj + pool så blir resultatet utan tvekan BÄSTA HELGEN EVER! Gud vilken härlig helg detta har varit!



I torsdags kväll kom morsan o vi tog ett (ganska många glas för att vara ärlig) glas vin i kvällssolen. Det var en magisk sommarkväll!




Efter frukost på fredagsmorgonen begav vi oss till skolan!


Vilken fantastisk skolavslutning! Jag o morsan grät ikapp åt "Den blomstertid...", "Himlen är oskyldigt  blå" och "Nu är det sommarlov". Solen sken o allt var bara perfekt!!

Jag fick ju även ta hem mina älsklingar (älskar dessa fredagar) så mer perfekt kunde det inte bli :)


Medan jag o A jobbade så badade morsan med de små liven.




Lite senare på kvällen kom även moster, morbror o småkusinerna!

Vilken fest det blev! Fredagskvällen blev lååååååång!


B.I.L. stod för grillningen.


Farsan satt mest o tryckte i skuggan :)


Lilla Hon o Lillgrisen lajjar doktor :)


Man kan även kyla ner sig i vattenspridaren...


På lördagen monterades den nya gungan ihop! Den som jag o morsan åkte o köpte dagen innan.
Hur stor o maffig som helst :)


Minigris.


Kusinmys.


Igår åkte syrran o hennes klan hem. Känns tomt. Men snart ses vi igen :)

När jag ändå håller på att visa upp massa bilder så måste jag bara lägga upp några bilder på vår trädgård här också! Tittar man sig omkring här hemma så blir man nästan religiös. Det är så otroligt vackert!!









Hepp.

Kommentarer
Postat av: jama

Ah men asså det är ju nästan fy skam att jag inte vart där än! Eller hur???



Den första bilden är så himla fin, den får du nästan sätta upp nånstans hemma. Man blir allmänt glad av att se den. Mor o dotter myser ihop - underbart!



Ja du tjejen, tänk va bra allting blev till slut. Glad för din skull, som du redan vet men det skadar inte att säga det igen :)



Stor kram!

2011-06-13 @ 23:12:33
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Tolstoy

Dra på trissor!!

Ska bli himmelskt att få se detta Paradis "live" på lördag. LÄNGTAR!!!

Får man köra bomben eller?

Puss på dig, (er)

2011-06-14 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0