Kalispera!


Vad säger man? Detta är min andra resa med bara en av tjejerna och i år var det Fröken Mittens tur. Det var precis lika fantastiskt som jag trodde innan. Sol. Bad. God mat. Kärlek.

Min lilla flicka och jag har haft en fantastisk vecka i solen på älskade Zakynthos. Ääääälskar Grekland och Zakynthos ligger helt klart på topp tre när det gäller greköar. Rekommenderas!


Fyra på morgonen. Vi var inte så pigga. Men glada! På väg mot Arlanda!


I väntan på boarding.


Nu lyfter vi!!


Framme. Vaaaarmt!


Hallåååå väskorna. Kom nu då!


Äntligen framme vid hotellet. Bästa balkongen!!




Första "kännet" på vattnet. Självklart först i barnpoolen :)


Första glassen vid poolen (definitivt inte den sista)...


Första ölen vid poolen (definitivt inte den sista)...


Poolchill.


Hälsar på vår nya kompis, lilla Joey (8 veckor), som visar sig lite senare bo på hotellet :) Lycka!


Kvällsrutin. En film per kväll innan vi somnade...


... det gjorde inte ont att ligga bredvid denna lilla sessa varje kväll i en hel vecka!


Hej.


Många konstverk blev det...


... och många glassar blev det :)


Lunch på favorithaket rakt över gatan. Äppeljuice, varm choklad...


... och så självklart våffla med grädde o chokladsås. Mycket näringsrikt!


Vid havet.


En ny sort :)


Hotellet hade även en jättefin lekpark. Lycka!




Vacker.


Vår gata. En liten sköldpadda precis inhandlad.


Vi säger farväl till "Jens" som numera bor hos änglarna :'(


Vad går egentligen upp mot en skål med äkta, grekisk sallad? Fiiii fan så gott.


Aaaaahhh men åh va fin hon är min fina mittentjej ♥


Joey håller oss sällskap vid poolbaren.


Svårt att käka när en liten hundbebis vill ha uppmärksamhet :)


Poolchill.


O så mera glass :)



Nu är klockan 01:11 o ögonen går i kort. Ber att få återkomma med mera bilder i nästa inlägg.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snygg mamma, sockersöt dotter, underbar miljö, sol, värme, god mat, god o kall dricka... kan inte bli annat än en lyckad semester! :-)



Underbara bilder!!!

Ser fram emot resten!



<3

2011-06-06 @ 14:39:15
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Nelly

Ahmen åååååh så underbart! Mys!

2011-06-06 @ 17:11:15
Postat av: jama

Åh va jag MÅSTE göra ngt sådant jag med.

UNDERBART!



Fina ni.



KRAM.

2011-06-06 @ 22:10:53
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: A

Vad härligt ni ser ut att ha haft det! :)

Och greksallad! Och en kall Mythos!!!!

Jag längtar till Grekland!

2011-06-07 @ 13:28:23
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: helena

Vilken härlig semester ni ser ut att ha haft..avis..jag bara måste ha semester typ nu..

2011-06-20 @ 21:08:45
URL: http://kvarteretklubban.blogspot.com
Postat av: Elise

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-13 @ 05:22:03
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0