Lite flyt nu.

Jag är formodligen inte dödssjuk för då skulle Sophiahemmet ha hört av sig kan man tycka :) Har dock en återbesökstid där nästa vecka för att vi skall gå igenom alla provsvaren men om det hade varit akut hade de väl hört av sig? Ja jaaa jag är lite hypokondrisk och det i sig ligger i släkten. Likväl som cancer och MS. Kanske är jag hellre hypokontriker än att dra på mig bajssjukdomar som är mer eller mindre obotliga. Och bilen går bra? Oh yes. Det kan jag lova. Min bil går alltid bra. Flickorna är friska, glada och fantastiska. Och jag är världens lyckligaste mamma. Ingen i världen har så vackra och fina flickor som jag :) Jag känner flyt även i träningen. Springer som ett as och igår gjorde jag rekord på 8 km. Då blir det genast roligare! Fullspäckad träningsvecka är det här. Det känns så jävla bra. 8 km i lördags. Vilodag i söndags (förutom en timmes pw på morgonen). 8 km igår kväll. Zumba på lunchen. Combat imorgon kväll. Step på torsdag lunch. Ev även en 8:a på kvällen. Och sen kommer mina hjärtan så då blir det bara en o annan löpning. Bra. Vi bor i ett magiskt hus. Som ligger på en magisk tomt. Visst, vi bor ute i spenaten men vet ni... det är ju LIVET :) Både jag och A jobbar ju här inne mitt i betongen och ni må tro att det är skönt att komma hem. Till friska luften. Till tystnaden (nåväl, vi kanske inte har så tyst hemma men ändå). Nu eldar vi i kaminen varje kväll. Och det gör inte ont att ha en bastu hemma heller. Faktiskt. Jävligt nice när jag väl bastar. Min sambo BOR typ i den :) Det blir ingen vintersemester för mig o A i år. Dels för att vi har tjejerna i jul (JIPPIIIIIII) och dels för att jag åker till solen med Lilla Hon i vår PLUS att jag och A drar till Mexico i sommar :) Som ni vet är jag tokkär i Mexico. Så att få åka dit igen känns som en dröm. Dessutom skall vi få äran att gå på bröllop där. Det blir både spännande och jättekul. Ikväll är det premiär för min och Ankans stående tisdagsdejt :) Vi har bestämt att vi skall ses en tisdag varje månad! I LIKE A LOT! Idag blir det "bara" en liten Taco Bar-dejt :) Vi har pratat om att i framtiden bli lite mer kultiverade o kanske dra lite museum, kolla på bio... promenera... ta ett glas vin... ta en kaffe... tja, vad som faller oss in :) I övrigt var jag o Äldsta på kryssning i fre-lör tillsammans med Äldstas kompis o hennes mamma. Det var jättekul (trots den otroliga FYLLAN som utspelade sig bland 40-taggade tribaltatuerade extension-luder). Jag bjuder på foton i nästa inlägg. Nu - kör - vi Hepp.

Kommentarer
Postat av: A

Det går bra nu! För att citera Petter. ;)



Och visst är det bättre att vara hypokondriker än sjuk på riktigt!



Fy, vilken bild jag fick i huvudet av det du skrev om kryssningen, "...40-taggade tribaltatuerade extension-luder...".

Såg du programmet "Kaos i Båstad" som gick tidigare i höst?

En person där som passar in så j-la bra på den beskrivningen.

http://nyheter24.se/noje/filmtv/608576-tvabarnsmamman-anna-kan-glomma-trosorna

2011-11-08 @ 16:15:01
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Fru P

Ja men så såg hon ut!! Och hon hade tre (!) olika män den kvällen, i samma gäng dessutom :) Våra tjejer var lite i chock skall jag säga - tur att det fanns barnakvitiveter också :)



Vad konstigt mitt inlägg ser ut ser jag nu...

2011-11-08 @ 16:17:16
Postat av: Lillasyster

Underbart att läsa! Verkar som livet leker.. Kanon!

2011-11-09 @ 12:30:05
Postat av: Fisen

40-taggade tribaltatuerade extension-luder :

HELT UNDERBAR KOMMENTAR! Gillar mycket!

2011-11-09 @ 15:50:33
Postat av: Tolstoy

Saknar dig.... :-)

Vi drar till Barcelona på söndag!



Puss

2011-11-10 @ 20:48:50
Postat av: Tolstoy

Saknar dig...

På söndag åker vi till Barcelona!



Puss

2011-11-10 @ 23:36:02
Postat av: Fru P

Älsklings-Tolstoy. Miss you too. Ha det FANTASTISKT i Barca! Hälsa din fina gubbe.

2011-11-11 @ 08:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0