Paus.


Ja jag suger på att blogga nu för tiden. Jag har inte tiiiiiid helt enkelt. Det är så mycket annat serni.


→ Jag jobbar som ett as. Men jag älskar mitt jobb så jag mår inte dåligt för det.
→ Jag är trebarnsmorsa. Att vara mor till tre småtjejer innebär en del stök.
→ Jag tränar. Så fort det finns en liten lucka så går jag ut o springer eller så hänger jag på gymmet.
→ Det händer en massa annat skoj också.

Jag skall så snart jag får till det slänga in lite bilder från vår charter :) Det var en fantastisk semester kan jag lova. Horisontellt läge hela veckan. Precis i min smak :)

Jag läste t om ut en hel bok! Bara en så'n sak!

Och snart åker jag iväg igen - off to Skiathos med Lilla Hon. Vad jag längtar!

Men först drar vi alla iväg till Sälen o firar påsk. Det blir inte tråkigt.
Och därefter skall jag äntligen få se Ola Salo igen - denna gång som Jesus.

Sen pyser vi, jag o pyret.


Ses snart igen - då med bilder.


Hepp.

Ps. Jag har förresten blivit med band igen! Gamla tanten skall få sjunga igen. Helvete så skoj. Mer om det nästa gång.

Kommentarer
Postat av: jama

Wiiiiiiiiiiiieeeeee!!! Sluta flr guds skull inte att blogga!! Men håller med, man hade mer tempo förr (när vi lärde känna varann) :)jag försöker dock blogga mer nu....har ju liiiite mer tid.....kan man tycka ;)



Kram.

2012-04-03 @ 16:58:04
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: A

Håller med! Sluta inte!

Spännande med bandet. Berätta!

2012-04-04 @ 09:00:16
URL: http://minsoffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0