Mitt nya jag?


Igår hände något jag inte kan minnas hänt mig tidigare i livet. Sjukt spännande att se var jag landar i allt det här.

När jag skuggboxas så har jag alltid (!) ett ansikte framför mig. Ibland (läs: ganska ofta) är det flera ansikten. Träningen blir liksom mycket mer effektfull när jag ett mål i sikte.

Så igår hände något. Inget ansikte dök upp!!! Inte ens Grusgången kom fram!!!

Vad betyder det här?

Var har jag tagit vägen?

Skall jag bli så där klämkäck, glad älska-alla-människa?


Läskigt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är inte bara snygg, du är lycklig också! :-)

Var glad och njut av stunden! Det finns alltid idoiter som dyker upp och irriterar en, så länge dom håller sig borta ska man vara glad! :-)



Puss o kram!

2012-08-12 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0