Viktig jävla skit!

 
Förresten, jag är tillbaka nu på studs. Bara för ett snabbt, men ytterst viktigt inlägg...
 
 
Jag kommer kämpa mig blodig om det så behövs. Försöker få alla jag känner att bli månadsgivare. Det behöver inte svida i plånboken, många bäckar små ni vet.
 
Jag är så sjukt rädd för den här hemska sjukdomen. Jag önskar så att alla drabbade kunde räddas!
 
Sedan 1951 har överlevnaden i cancersjukdomar fördubblats!! Det är ju såååå härligt. Detta med hjälp av forskning. Och ännu bättre ska/måste det bli! Det är i Sverige ca 55 000 personer per år som drabbas av sjukdomen!! Lika många män som kvinnor. Risken att få en cancersjukdom före 65 års ålder är 14,1 procent för män och 16,3 procent för kvinnor. Under de två senaste decennierna har antalet cancerfall ökat med i genomsnitt 2 procent för män och 1,4 procent för kvinnor.
 
 
1 av 3 får cancer. Men alla drabbas.
 
 
Kom igen nu va fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0