Massage & sång

 
Vi har privilegiumet att få massage varje vecka här på mitt jobb. Det är grymt lyxigt och förskräckligt behövligt. Det som erbjuds är en halvtimme per vecka...
 
... men så kan man köra helkropps i en hel timme också om man betalar lite själv.
 
Det gjorde jag igår. Det var tamejfan en religiös upplevelse. Ja ja, jag har väl fått helkropps tidigare men vår tjej är helt magisk. Total eufori uppstod och jag var nära gråten flera gånger. Så skönt var det.
 
Mer massage åt folket!!
 
En annan sak jag inte tagit här ännu... är att jag börjat sjunga igen. På allvar. Eller egentligen är det för tidigt att säga, om ett par veckor vet jag definitivt om jag är med eller inte.
 
Det är som Idol-uttagningen. Fast på ett vuxnare sätt.
 
Berättar mer sen. Men jag har goda förhoppningar och tror jag sitter säkert :)
 
 
Hörs igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Big

Kul för dig med kören. Du har en ganska okej pipa så tycker verkligen du ska söja till idol. Snygg morsa i 40-årsålder får många röster. Min har du.
Låt kärleken flöda mellan barn och man.

2013-10-18 @ 12:07:33
Postat av: Fru P

Vem har sagt något om kör?

2013-10-18 @ 12:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0